  • 1. Data: 2006-11-18 18:04:23
    Temat: Euro z Polski do Niemiec?
    Od: "he he" <s...@o...pl>

    Witam!
    Pewnie podobne pytanie zaistniało, ale nie potrafię znaleźć...

    Zrobilem zakupty w sklepie internetowym w Niemczech. Nie dalo się zapłacić
    kartą kredytową. Muszę wpłacić ok 100 euro na podane przes sklep konto w
    Niemczech.

    Jak to zrobć?

    Bedę wdzieczny za pomoc!
    sov.

  • 2. Data: 2006-11-18 18:36:36
    Temat: Re: Euro z Polski do Niemiec?
    Od: neg <n...@n...pl>

    Nie rób tego bo jeśli cię oszukają to możesz przy odbiorze komisyjnym na poczcie,
    nie podpisać odbioru a następnie reklamować transakcję kartową (chargeback) i
    odzyskać pieniądze (bo nie ma podpisu odbioru przesyłki). Przy przelewie jest
    bardzo trudno odzyskać pieniądze. Musisz wtedy skarżyć ich w sądzie.

  • 3. Data: 2006-11-18 18:40:44
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > bardzo trudno odzyskać pieniądze. Musisz wtedy skarżyć ich w sądzie.

    Polecam VW bank

  • 4. Data: 2006-11-18 19:54:45
    Od: "he he" <s...@o...pl>

    To znaczy... ja pytam jak im wyslac te pieniadze. Mysle, ze sklep jest godny
    zaufania.

  • 5. Data: 2006-11-18 20:32:53
    Od: Galaktyczny Edek <y...@n...poczta.fm>

    Dnia Sat, 18 Nov 2006 19:04:23 +0100, he he napisał(a):

> [...]
    > kartą kredytową. Muszę wpłacić ok 100 euro na podane przes sklep konto w

    A moze MoneyBookers?

  • 6. Data: 2006-11-18 21:25:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Zrobilem zakupty w sklepie internetowym w Niemczech. Nie dalo się zapłacić
    > kartą kredytową. Muszę wpłacić ok 100 euro na podane przes sklep konto

    Napisz że nasze karty umożliwiają transakcjie internetowe czy też przez
    telefon i że jak chcą to wysyłasz im gołebia pocztowego z potwierdzeniem
    transakcji. Ale gołabek poleci jak dostaniesz przesyłkę. Bo taki u nas
    zwyczaj i prawo

    Darek

    Ps. sory ale dawno nie piłem i mi się klawiszki mylą

  • 7. Data: 2006-11-19 20:59:37
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jak to jhak idziesz do banku bierzesz formularz 5 minut i wypelniony koszt
    przelewu to zaleznie od banku 30-100zl.

  • 8. Data: 2006-11-19 21:26:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PPC <w...@t...pl> wrote:
    > Jak to jhak idziesz do banku bierzesz formularz 5 minut i wypelniony
    > koszt przelewu to zaleznie od banku 30-100zl.

    MoneyBookers.onet.pl ?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 9. Data: 2006-11-20 18:43:28
    Od: "he he" <s...@o...pl>

    Tak zrobiłem.
    Dzieki!!!

  • 10. Data: 2006-11-28 10:53:30
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Parę banków oferuje ryczałtową opłate za przelew w euro do EU.
    Ostatnio chyba korzystne było BZWBK w tej materii.
    W niektórych bankach lepiej traktowani sa posiadacze rachunku (lub w ogóle jest to
    warunek).
    Przy tej kwocie mozesz tez pomysleć o liscie wartosciowym (Poczta Polska) z gotówką w
    srodku.
    JaC

    > To znaczy... ja pytam jak im wyslac te pieniadze.

    It has removed 2598 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!