  • 1. Data: 2012-05-23 14:08:01
    Temat: EXRESS ELIXIR
    Od: MacGregor <m...@g...com>

    Witajcie ;-)

    Jak na razie na grupie nie widzę większego zainteresowania tematem natychmiastowych
    przelewów (poza nażekaniem na BlueCash ;-)
    A szykuje sie "przelew w kilka sekund" ;-)

    Mam tylko nadzieję, że nie ograniczy się to do 3 banków, i nie kosztować będzie 40
    pln.

    Linki
    http://pieniadze.gazeta.pl/Oszczedzanie/1,124553,117
    78335,Przelew_w_kilka_sekund__Rusza_system_Express_E
    lixir.html
    Lub
    http://www.ekonomia24.pl/artykul/794615,878772-Blysk
    awiczne-przelewy--bez-posrednikow.html

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2012-05-26 00:01:57
    Temat: Re: EXRESS ELIXIR
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 May 2012 05:08:01 -0700 (PDT), MacGregor
    <m...@g...com> wrote:
    > chmiastowych przelewów (poza nażekaniem na BlueCash ;-)

    No to teraz jasne czemu BlueMedia ma taka sraczke z tymi reklamami:
    próbują wyciągnąć ile się jeszcze da zanim ruszy konkurencja :)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2012-05-26 03:07:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MacGregor" 5...@g...co

    (poza nażekaniem na BlueCash ;-)

    A kto naŻekał? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-27 14:45:53

    > Linki
> [...]

    Chyba lepiej nie linkować do lichych serwisów, które każą sobie za chwilę
    płacić do informacji, które można znaleźć na wielu innych portalach.

    Pomysł przelewów błyskawicznych świetny, ale wolę krajowy system typu bluecash
    niż uslugi powiązane z systemem SORBNET, w którym mogą grzebać służby obcych
    państw w imię wyimaginowanego bezpieczeństwa.
    Nie żebym miał coś do ukrycia, ale są jakieś granice podglądania.