  • 1. Data: 2012-05-23 08:17:39
    Temat: procedura aktywacji wisniowego konta w raiffi
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Mam prośbę o przypomnienie, jeśli ktoś pamięta, jak wygląda procedura
    aktywacji konta w raiffeisenie. Pytam się, bo ojciec mój postanowił
    spróbować wiśni i najbliższym czasie czeka go aktywacja konta.
    Pamiętam, że podczas rozmowy z konsultantem podaje on numer klienta do
    logowania przez internet. Nie kojarzę już, czy pierwsze hasło do
    internetu to się ustala podczas rozmowy z konsultantem czy przysyłają
    jakiegoś sms. Chciałbym przygotować ojca do rozmowy, bo obawiam się,
    żeby w natłoku informacji czegoś nie popie...

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-05-24 00:22:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" jphve5$rou$...@i...gazeta.pl

> [...]
    jakiegoś sms. Chciałbym przygotować ojca do
    > rozmowy, bo obawiam się, żeby w natłoku informacji czegoś nie popie...

    Na pewno trzeba aktywować kanał mobilny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-05-24 09:52:02
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > to się ustala podczas rozmowy z konsultantem czy przysyłają jakiegoś sms.
    > Chciałbym przygotować ojca do rozmowy, bo obawiam się, żeby w natłoku

    Eh... Ile on ma lat? Siedem? :)

    PS
    Powiedz mu, zeby mial nr klienta (ktory to jest na umowie)
    + ew. telefon (z karta sim z numerem podal w umowie),
    ale smsy, ktore przyjda wazne sa 24h, wiec...

  • 4. Data: 2012-05-24 11:08:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jpkpce$4o7$...@n...news.atman.pl

    > Eh... Ile on ma lat? Siedem? :)

    Siedem na pewno nie! Na pewno więcej -- może osiem i pół... ;)

    > Powiedz mu, zeby mial nr klienta (ktory to jest na umowie)
    > + ew. telefon (z karta sim z numerem podal w umowie),
    > ale smsy, ktore przyjda wazne sa 24h, wiec...

    Można podać stacjonarny numer.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-05-24 14:30:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Można podać stacjonarny numer.

    ...i miec aparat, ktory odbiera i pokazuje smsy :)

  • 6. Data: 2012-05-24 15:02:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" jpl9nc$uua$...@n...news.atman.pl

    > ...i miec aparat, ktory odbiera i pokazuje smsy :)

    OK -- niewyraźnie napisałem. Do SMS raczej komórka, ale miałem
    na swej myśli to, że rozmawiać z Rajfim można ze stacjonarnego,
    co wychodzi chyba taniej niż z komórki. Ale ten stacjonarny
    trzeba najpierw wpisać Rajfiemu jako znany mu numer.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'