  • 1. Data: 2012-05-23 17:17:42
    Temat: kindle II mbank 56/333
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
    rozdano 55 szt (na 333).
    http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/

    W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

    a.

  • 2. Data: 2012-05-23 17:27:27
    Temat: Re: kindle II mbank 56/333
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    w...@a...pl (Wemif) writes:

    > Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
    > rozdano 55 szt (na 333).
    > http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/
    >
    > W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

    Ale z I tury jeszcze się nikt ze mną nie skontaktował :|
    Niby jeszcze mają czas
    KJ

  • 3. Data: 2012-05-23 18:51:45
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-05-23 17:17, Wemif pisze:
    > Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
    > rozdano 55 szt (na 333).
    > http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/
    >
    > W Multi rozdano w II tylko 23 szt.
    >
    > a.

    Z innej beczki, ile trzeba czekać na wysłanie karty po podpisaniu umowy?

  • 4. Data: 2012-05-23 19:04:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 May 2012 15:17:42 +0000, Wemif napisał(a):

    > Nie trzeba bylo sie spieszyc z wysylaniem smsow takze w II turze,
    > rozdano 55 szt (na 333). http://www.mbank.pl/lp/World-MasterCard/
    >
    > W Multi rozdano w II tylko 23 szt.

    Ja po jakiś lekkich perturbacja dostałem w końcu kartę więc się chyba w
    trzeciej turze załapię.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-05-23 19:05:24
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 23.05.2012 o 18:51 Ralf <g...@g...pl> pisze:

    > Z innej beczki, ile trzeba czekać na wysłanie karty po podpisaniu umowy?

    Hehe... a ile czeka sie na rozpatrzenie wniosku? Ja zlozylem wczoraj i mam
    obecnie

    Nazwa
    Wniosek o Kartę Kredytową mBanku
    Status
    Sprawdzenie wniosków w toku
    Ostatnia zmiana statusu
    22-05-2012
    Opis statusu
    Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są aktualnie
    procesowane
    Stopień rozpatrzenia wniosku
    3%
    Uwagi

    MK

  • 6. Data: 2012-05-23 19:33:18
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-23 19:05, MK pisze:
    > Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    > aktualnie procesowane

    No to na 99% coś się zacięło i dalej nie przejdzie bo ten etap jest
    automatyczny. Najlepiej chyba anulować wniosek i złożyć ponownie.

  • 7. Data: 2012-05-23 19:41:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 18:51, Ralf pisze:

    > Z innej beczki, ile trzeba czekać na wysłanie karty po podpisaniu umowy?

    Mnie umowa przyszla nastepnego dnia po podpisaniu, a karta po... 11
    dniach. Wyslali po 5. Priorytet szedl 6 dni.

  • 8. Data: 2012-05-23 19:44:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja po jakiś lekkich perturbacja dostałem w końcu kartę więc się chyba w
    > trzeciej turze załapię.

    dostałem właśnie umowę i czy zdążą mi przysłać kartę do końca miesiąca?

    poza tym czy transakcje na te 300 zł mają być wykonane czy też
    rozliczone do 31.05?

    ww. dotyczy Multibanku - tam wnioskowałem o kk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-05-23 19:54:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 19:44, RobertS pisze:

    > dostałem właśnie umowę i czy zdążą mi przysłać kartę do końca miesiąca?
    >
    > poza tym czy transakcje na te 300 zł mają być wykonane czy też
    > rozliczone do 31.05?

    Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak
    wlasnie czytalem.

  • 10. Data: 2012-05-23 19:55:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.05.2012 19:54, neoniusz pisze:

    > Rozliczone do 31. Maja sie pojawic w historii. Wydaje mi sie, ze tak
    > wlasnie czytalem.

    I tak wlasnie jest.

    "i zaksięgowaniu transakcji na rachunku,"