  • 11. Data: 2013-02-05 11:32:33
    Temat: Re: EUROBANK - zawiecha
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Awaria trwa. Przelew z konta oszczednosciowego na ror - saldo sie nie
    uaktualnia, brak srodkow do wykonania przelew zewnetrzengo

    Mieli naprawić definitywnie do godziny 11 i co ??? I dupa ...

  • 12. Data: 2013-02-05 11:40:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 11:32, Karolczak <k...@g...com> wrote:
    > Awaria trwa. Przelew z konta oszczednosciowego na ror - saldo sie nie
    > uaktualnia, brak srodkow do wykonania przelew zewnetrzengo
    >
    > Mieli naprawić definitywnie do godziny 11 i co ???  I dupa ...

    Po ponownym zalogowaniu sie uaktualnilo

  • 13. Data: 2013-02-05 12:20:03
    Od: Karolczak <k...@g...com>

    Ale przelewy do IDEA BANK I POCZTOWY nie idą. Pisze nie prawidłowy nr konta.

  • 14. Data: 2013-02-06 17:28:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 12:20:03 +0100, Karolczak napisał(a):

    > Ale przelewy do IDEA BANK I POCZTOWY nie idą. Pisze nie prawidłowy nr
    > konta.

    Jeżeli nie musisz się z nimi użerać to zabieraj się od nich jak
    najszybciej. Ja tak w końcu zrobiłem, bo ta ich parodia www każdego w
    końcu doprowadzić do ostateczności ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-02-09 14:52:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2013-02-06_17:28

    > Jeżeli nie musisz się z nimi użerać to zabieraj się od nich jak
    > najszybciej. Ja tak w końcu zrobiłem, bo ta ich parodia www
    > każdego w końcu doprowadzić do ostateczności ;)

    Jesteś uprzedzony ;-)

    Ostatnio poprawili parę rzeczy (tzn. teraz jest tak, jak być
    powinno od początku ;) ). Chyba ich studenci porobili już dyplomy...

    witrak()

  • 16. Data: 2013-02-12 18:59:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 09 Feb 2013 14:52:13 +0100, witrak() napisał(a):

    > Jesteś uprzedzony ;-)

    Chyba jednak nie :) Po zamknięciu wszystkich kont i otrzymaniu tego na
    papierze, dostałem telefon, że pojawiły się jakieś odsetki w zabójczej
    kwocie kilku gorszy i muszę przyjść je odebrać. Na moją prośbę, żeby je
    przelano gdziekolwiek w banku (czytaj wsadzono jest sobie w dupę) Pani
    powiedziała, że to niemożliwe i muszę przyjść. No to ripostuję, że ja mam
    na papierze, że zamknąłem konto jednak Pani powiedział, coś w stylu, że
    tak mi się tylko wydaje ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2013-02-12 19:46:24
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-12 18:59, xbartx pisze:
    > Chyba jednak nie :) Po zamknięciu wszystkich kont i otrzymaniu tego na
    > papierze, dostałem telefon, że pojawiły się jakieś odsetki w zabójczej
    > kwocie kilku gorszy i muszę przyjść je odebrać.

    To zupełnie inaczej niż w Aliorze. Tam miałem 10 eurocentów na koncie
    właśnie z jakiś odestek i jak chciałem zamknąć to powiedzieli że
    NIEDASIĘ bo kasy nie da się ani przelać, ani wypłacić (min. to 1
    jednostka więc musiałoby być ~25 centów aby uzbierać 1zł).

    Pracownicy oddziału zaczęli gremialnie wymyślać różne rozwiązania z
    przepadkiem na rzecz banku włącznie - choć nie bardzo wiedzieli czy tak
    można ;) Ale jak widziałem to ich przerażenie to odpuściłem i odsetki
    przelałem kiedy indziej z większą kwotą.

  • 18. Data: 2013-02-12 19:54:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 19:46:24 UTC+1 użytkownik osa napisał:
> [...]
    >
    > można ;) Ale jak widziałem to ich przerażenie to odpuściłem i odsetki
    >
    > przelałem kiedy indziej z większą kwotą.

    W normalnych instytucjach finansowych takie niechciane przez klienta środki
    przelewane sa na konto techniczne(0%)i tyle