  • 1. Data: 2013-02-04 17:54:03
    Temat: BGŻ usługa cashback a obrót kartą
    Od: daniel <d...@g...com>

    Witam,
    proszę o info czy wypłacając kasę (cashback) przy okazji tankowania samochodu, wlicza
    się w pełni do wymaganego obrotu konta z premią (300zł).
    Na infolinii Banku powiedzieli, że tylko kwota tankowania się liczy do obrotu.
    Czy Bank ma informację jaka cześć kwoty to zakupy, a jaka wypłata gotówki skoro idzie
    to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

    pozdr

  • 2. Data: 2013-02-04 21:22:33
    Temat: Re: BGŻ usługa cashback a obrót kartą
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 17:54, daniel pisze:
> [...]
    idzie to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

    W grudniu 300zł wyrobiłem dzięki wypłacie gotówki przy okazji zakupów w
    empiku. Premia przyszła, więc jeśli się nic od nowego roku nie zmieniło
    to infolinia nie wie o czym mówi.

    pzdr
    Zyga

  • 3. Data: 2013-02-05 08:13:44
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-04 17:54, daniel pisze:
    > Witam,
    > proszę o info czy wypłacając kasę (cashback) przy okazji tankowania samochodu,
    wlicza się w pełni do wymaganego obrotu konta z premią (300zł).

    wlicza się, w każdym razie do tej pory się wliczało

    > Na infolinii Banku powiedzieli, że tylko kwota tankowania się liczy do obrotu.

    miejmy nadzieję, że nie wiedzieli co mówią ;-)

    > Czy Bank ma informację jaka cześć kwoty to zakupy, a jaka wypłata gotówki skoro
    idzie to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

    a tego to nie wiem, w każdym razie na wyciągu jest jedna kwota,

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-02-05 09:10:51
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 17:54:03 UTC+1 użytkownik daniel napisał:
> [...]
    idzie to jedną transakcją, i czy na pewno całość nie liczy się do obrotu?

    Do tej pory dostawalem orzechy za cash back.
    W styczniu tez w ten sposob wyrabialem limit.
    Jesli na dniach nie dostane orzechow, to bedzie znaczylo, ze w tym roku sa zmiany

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-02-05 09:56:47
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-05 09:10, ls pisze:

    > Do tej pory dostawalem orzechy za cash back.
    > W styczniu tez w ten sposob wyrabialem limit.
    > Jesli na dniach nie dostane orzechow, to bedzie znaczylo, ze w tym roku sa zmiany

    trzeba czekać w takim razie, ja też obrót wyrabiałem cashbackiem, ale za
    to żonka już tak jak Bank przykazał, więc zobaczymy czy nic nie
    namieszali w systemie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2013-02-05 14:10:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "daniel" 2...@g...co

    : proszę o info czy wypłacając kasę (cashback) przy okazji
    : tankowania samochodu, wlicza się w pełni do wymaganego
    : obrotu konta z premią (300zł).

    Tankowałeś na Orlenie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-02-05 17:28:00
    Od: daniel <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 14:10:18 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Tankowałeś na Orlenie?

    Tankowałem na BP.
    Dzięki za dobre info :-)
    Dajcie proszę znać jak dostaniecie orzechy za styczeń.

    pozdr

  • 8. Data: 2013-02-07 10:21:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 09:56:47 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > trzeba czeka� w takim razie, ja te� obr�t wyrabia�em cashbackiem, ale za
    > to �onka ju� tak jak Bank przykaza�, wi�c zobaczymy czy nic nie
    > namieszali w systemie

    Wczoraj dostalem orzech, czyli cashback wciaz jest w lasce u Baski

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2013-02-07 11:03:44
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-07 10:21, ls pisze:

    > Wczoraj dostalem orzech, czyli cashback wciaz jest w lasce u Baski

    a mnie dopiero dzisiaj orzechem obdarowali ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin