  • 1. Data: 2013-02-03 10:38:19
    Temat: Jak Alior liczy procenty?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś sprawdzał, jak Alior liczy procenty z lokat? Mi się coś nie zgadza.
    Ja liczę tak:
    odsetki_brutto = kwota_lokaty * oprocentowanie * ilość_dni / 365 / 100
    Potem zaokrąglenia wg vincentowej algebry i podatek.
    W Aliorze liczą jakoś inaczej. Ale jak?

  • 2. Data: 2013-02-03 11:09:33
    Temat: Re: Jak Alior liczy procenty?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-03 10:38, Piotr Hołda pisze:
    > Czy ktoś sprawdzał, jak Alior liczy procenty z lokat? Mi się coś nie zgadza.

    W piątek kończy mi się lokata rekomendacyjna w syncu więc sprawdzę czy
    dobrze.

    > Ja liczę tak:
    > odsetki_brutto = kwota_lokaty * oprocentowanie * ilość_dni / 365 / 100
    > Potem zaokrąglenia wg vincentowej algebry i podatek.

    To jak oni to liczą, inaczej się chyba nie da?

  • 3. Data: 2013-02-03 12:54:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Piotr Hołda <p...@g...com> writes:

> [...]
    > odsetki_brutto = kwota_lokaty * oprocentowanie * ilość_dni / 365 / 100
    > Potem zaokrąglenia wg vincentowej algebry i podatek.
    A co ci się nie zgadza?
    KJ

    Absinthe makes the tart grow fonder.

  • 4. Data: 2013-02-03 13:56:45
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    Mnie się rekomendacyjna już skończyła. Niestety, nie naliczyli za dużo, odsetki się
    zgadzają do 1gr.