  • 1. Data: 2013-02-04 13:55:55
    Temat: Sprytny przekombinowal
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Dla zachowania bezpieczeństwa Użytkowników Aplikacja zawiera następujące
    główne kwotowe limity transakcji:
    1. Limit 1000 zł na jeden numer rachunku z niezweryfikowanej listy
    numerów (limit
    dwutygodniowy).
    2. Limit 2000 zł (limit miesięczny). Limit ten zostanie zwiększony do
    4000 zł. dla
    osób aktywnie korzystających z aplikacji od minimum 2 miesięcy oraz
    opłacających
    nie mniej niż 3 rachunki do różnych odbiorców."

    No i swiene limity.

    Dodatkowe pytanie - czy w obliczu nowej promocji (gdzie trzeba wysylac
    im dane i skan rachunku) mozna placic czyjes rachunki? Tzn. np. rachunki
    brata itp? Czyje imie i nazwisko podac wtedy w mailu weryfikujacym?
    Osoby z karty czy tej na rachunku?

  • 2. Data: 2013-02-04 15:30:31
    Temat: Re: Sprytny przekombinowal
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 13:55:55 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > im dane i skan rachunku) mozna placic czyjes rachunki? Tzn. np. rachunki
    > brata itp? Czyje imie i nazwisko podac wtedy w mailu weryfikujacym?

    Się sprawdzi :) Jako że swoje rachunki, przez ostatnie promocje, mam
    nadpłacone na jakieś pół roku, ostatnio płaciłem rachunki rodziców. W mailu
    podałem swoje dane i zobaczymy, co z tego wyniknie.

    AK

  • 3. Data: 2013-02-05 22:44:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 04.02.2013 15:30, Andrzej Kubiak wrote:

    > Się sprawdzi :) Jako że swoje rachunki, przez ostatnie promocje, mam
    > nadpłacone na jakieś pół roku, ostatnio płaciłem rachunki rodziców. W mailu
    > podałem swoje dane i zobaczymy, co z tego wyniknie.

    Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez
    czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w
    stresie ;)

    W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem
    zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

  • 4. Data: 2013-02-06 07:05:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 05.02.2013 22:44, neoniusz wrote:
    > W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem
    > zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

    Szybko im poszlo:

    "witam

    nr IBAN odbiorcy został odblokowany.

    Pozdrawiamy
    Zespół uPaid"

    Podoba mi sie ich styl, bardzo profesjonalnie taki e-mail wyglada.

  • 5. Data: 2013-02-06 07:39:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 22:44:04 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez
    > czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w
    > stresie ;)

    Niewiele krócej poczekasz, bo rachunki płaciłem pierwszego lutego, ale
    zawsze to kilka dni stresu mniej :) Na razie Energa twierdzi, że żadnej
    kasiory nie dostała, ale zachowuję powściąg, bo poprzednio też przez kilka
    dni pokazywali saldo ujemne, a później się okazało, że wpłata doszła w
    terminie.

    > W ogole rachunek wprowadzony recznie tylko raz mi przeszedl i potem
    > zablokowali. Wyslalem maila i moze go zweryfikuja...

    Mnie ręczne poprzechodziły bez problemu, ale to były płatności do dużych,
    znanych instytucji, więc pewnie były na liście błogosławionych.

    AK

  • 6. Data: 2013-02-06 07:44:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 07:05:58 +0100, neoniusz napisał(a):

    > nr IBAN odbiorcy został odblokowany.
    > Pozdrawiamy
    > Zespół uPaid"
    > Podoba mi sie ich styl, bardzo profesjonalnie taki e-mail wyglada.

    Faktycznie wygląda to na robione na kolanie, ale ja ich całkiem lubię,
    zwłaszcza że sponsorowali mi internet na początku swojej działalności :>

    AK

  • 7. Data: 2013-02-06 08:03:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-06 07:39, Andrzej Kubiak wrote:
    > Mnie ręczne poprzechodziły bez problemu, ale to były płatności do dużych,
    > znanych instytucji, więc pewnie były na liście błogosławionych.

    No u mnie to bylo PGE wiec tez nie taka mala firemka ;)

  • 8. Data: 2013-02-14 14:11:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

> [...]

    > Ok, daj prosze znac jak przyjdzie zwrot. Ja porobilem dzis oplaty i tez
    > czekam te 7 dni roboczych. Moze robiles wczesniej to bede krocej zyl w

    No to daję znać - Bill bezproblemowo oddał kasiorę za zapłacone przeze mnie
    rachunki rodziców :)

    AK

  • 9. Data: 2013-02-14 21:31:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.02.2013 14:11, Andrzej Kubiak wrote:

    > No to daję znać - Bill bezproblemowo oddał kasiorę za zapłacone przeze mnie
    > rachunki rodziców :)

    Ja tez dzis dostalem. Szybko sie uwineli od 5 lutego.

  • 10. Data: 2013-02-14 22:52:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-14 21:31, neoniusz pisze:

    > Ja tez dzis dostalem. Szybko sie uwineli od 5 lutego.

    I mnie postawili jutrzejszy obiad ;)
    - tez z 5.02