  • 31. Data: 2005-02-07 14:18:40
    Temat: Re: EURO Kantory uscislenie
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Ty naprawdę nie rozumiesz, że najpierw musisz *kupić*, a potem dopiero
    > będziesz mógł *sprzedać*?

    No nie zupelnie :) Moze najpier cos sprzedac, by pozniej odkupic to taniej.
    To takze dobry sposob na zarabianie :)

    Malin

  • 32. Data: 2005-02-07 14:32:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    następująco przemyślenia swoje:

    > No nie zupelnie :) Moze najpier cos sprzedac, by pozniej odkupic to taniej.
    > To takze dobry sposob na zarabianie :)

    Co do zasady masz oczywiście rację, ale czy jesteś pewny, że twórcy tego
    wątku chodziło o operacje na tym poziomie komplikacji? ;-)

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 33. Data: 2005-02-07 14:37:37
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No nie zupelnie :) Moze najpier cos sprzedac, by pozniej odkupic to taniej.
    > To takze dobry sposob na zarabianie :)

    No oczywiście, w przypadku "zzz"
    może on najpierw albo sprzedać złotówki albo kupić euro :-)
    apóźniej oczywiście uczyni odwrotnie :-D

    > Malin
    St.

  • 34. Data: 2005-02-07 14:41:20
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Co do zasady masz oczywiście rację, ale czy jesteś pewny, że twórcy tego
    > wątku chodziło o operacje na tym poziomie komplikacji? ;-)

    Oczywiscie nie podejrzewalem tworcy o tak daleko idace zamysly :)

    Zaintrygowal mnie jednak ten watek i zaczne czesciej sprawdzac kursy
    kantorowe. Ja tu szuka roznych kombinacji arbitrazu porpzez futures, opcje i
    spot, a tutaj oakzuje sie, ze wystarczy wsiasc w pociag i przewiezc w
    walizce gotowke i free lunch :)) Ciekawe .... zaiste ciekawe... podobno
    najciemniej pod latarnia

    Malin

  • 35. Data: 2005-03-14 22:28:02
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:cu7uka$6he$1@news.onet.pl...

> [...]
    > spot, a tutaj oakzuje sie, ze wystarczy wsiasc w pociag i przewiezc w
    > walizce gotowke i free lunch :)) Ciekawe .... zaiste ciekawe... podobno

    Po co przewozić ... założyć konto w Euro i wpłacać w jednym oddziale a
    wypłacać w drugim (anonsując wypłatę). Ryzyko zdecydowanie mniejsze.

    Tomasz

  • 36. Data: 2005-03-14 22:42:29
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-14 23:28, Tomasz wrote:

    <ciach>

    Czy odpowiadanie w wątku przerasta twoje możliwości?

    --
    Peet

  • 37. Data: 2005-03-14 22:47:11
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:
    > On 2005-03-14 23:28, Tomasz wrote:
    >
    > <ciach>
    >
    > Czy odpowiadanie w wątku przerasta twoje możliwości?

    Daj spokój, chłopak odpowiada zbiorczo na wszystkie posty od początku
    roku (jak się zdaje) ;-) , nie bacząc czy i jakie odpowiedzi padły.
    Cholerna robota, swoją drogą, niewdzięczna, niezrozumiała, niezrozumiana ..