  • 1. Data: 2005-02-04 09:56:19
    Temat: skoryg. wartoś nabycia kredytu
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Witam wszystkich!

    jestem tu pierwszy raz więc prosze o wyrozumiałość, jeżeli NTG lub to
    juz było

    mam taki problem

    musze wyliczyć wartośc skorygowana nabycia kredytu mając takie dane

    22.06.04 kredyt 600.000 (prowizja - 11000)

    spłaty odsetek

    30.06 1100
    31.07 4300
    31.08 4600
    30.09 5000
    31.10 5400
    30.11 5100
    31.12 5200

    nie było jeszcze spłaty raty kapitałowej, a wartość mam ocenić na 30.12.04

    Czy dobrze będzie jak zrobię tak:

    jako, że nie było spłaty raty kapitałowej, a nie mam stóp procentowych,
    wg których były liczone odsetki, po prostu zsumuję faktycznie zapłacone
    odsetki do wartości kredytu, czyli w sylwestra AD 2004 wartośc
    skorygowana kredytu wyniesie: 630.700 zł??

    a jak z prowizją??, odjąć od wartości kredytu czy nie uwzględniać
    (prowizja została potrącona w pierwszej transzy)

    dzięki za wszelkie sugestie

    AlterNative