  • 21. Data: 2005-02-07 09:07:22
    Temat: Re: EURO Kantory uscislenie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Dla uściślenia.
    > Na granicy 6 stycznia można SPRZEDAĆ było EURO 3,70 zł
    > a w Lublinie 4,15 zł
    > Chyba coś daje to do myślenia
    > Nie wiem jaki procent Szanowych Grupowiczów stanowią pracownicy kantorów,
    > banków. Im pewnie taki proceder byłby nie na rękę.
    > Dla innych to pewnie psie pieniądze a ryzyko duże.
    > Jeszcze inni być może tak zarabiają ale pewnie nie czytają tej grupy a jeśli
    > już to po co stwarzać sobie konkurencję.
    > Wszystkich pozdrawiam
    >
    > PS. Jak już coś zarobię to się pochwalę - MOŻE :-)

    Proste pytanie: po ile można było *kupić* euro na granicy?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 22. Data: 2005-02-07 09:10:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dla uściślenia.
    > Na granicy 6 stycznia można SPRZEDAĆ było EURO 3,70 zł
    > a w Lublinie 4,15 zł
    > Chyba coś daje to do myślenia

    Wiesz co, dam Ci lepszą okazję,
    w każdej chwili możesz mi SPRZEDAĆ EURO 2,90 zł
    a przy wiekszej ilości nawet po 2.70 zł!

    Przemyśl to sobie dokładnie, bo ...
    taka okazja może już się nie powtórzyć ;-)

  • 23. Data: 2005-02-07 09:44:33
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    Oj chyba uraziłem konkurencję

    Jeżeli faktycznie kupno na granicy (muszę to sprawdzić) było mizernie różne
    to jadę tam i zakładam kantor.
    To jest dopiero biznes. 30 gr przebitki :-)

  • 24. Data: 2005-02-07 10:04:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Oj chyba uraziłem konkurencję

    Masz na myśli jakiś uraz brzucha?
    Owszem uśmiałem się nieźle, ale przepona wytrzymała.
    A konkutentem dla Ciebie nie jestem,
    nie startuję w tych zawodach ;-P

    > Jeżeli faktycznie kupno na granicy (muszę to sprawdzić) było mizernie różne
    > to jadę tam i zakładam kantor.
    > To jest dopiero biznes. 30 gr przebitki :-)
    Powodzenia ... będzie Ci potrzebne.

  • 25. Data: 2005-02-07 10:15:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Oj chyba uraziłem konkurencję
    >
    > Jeżeli faktycznie kupno na granicy (muszę to sprawdzić) było mizernie różne
    > to jadę tam i zakładam kantor.
    > To jest dopiero biznes. 30 gr przebitki :-)

    Ty naprawdę nie rozumiesz, że najpierw musisz *kupić*, a potem dopiero
    będziesz mógł *sprzedać*?

    --
    **** ****

  • 26. Data: 2005-02-07 10:18:37
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    > A konkutentem dla Ciebie nie jestem,
    > nie startuję w tych zawodach ;-P

    To po ch sie o

  • 27. Data: 2005-02-07 10:54:52
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    Przeczyaj moje pierwsze posty i odpowiedz na zadane tam pytanie :-)

  • 28. Data: 2005-02-07 12:05:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > Przeczyaj moje pierwsze posty i odpowiedz na zadane tam pytanie :-)

    Jeśli tak, to odpowiedz na zadane wcześniej pytanie: po ile można *kupić
    * euro na granicy?

    --
    **** ****

  • 29. Data: 2005-02-07 12:21:03
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    To przecież ja się o to na początku zapytałem.
    Czy i ile wytarguję przy 20 tys. zł. :-(
    Od tego wszystko zależy.
    Może odezwłaby się jakiś właściel kantoru.

  • 30. Data: 2005-02-07 12:21:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To po ch sie o

    Bo widzisz,
    czasem lubię pomóc jakiemuś nierozgarniętenu abderycie
    ... ukazać światu jego prawdziwe "ja"

    Ale to już kompletny OT, więc EOT.