    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwne praktyki PKO SA...
    Date: Sun, 13 Mar 2005 16:33:07 +0100

    XYZ napisał(a):

    > To dziwne, ze to co nienormalne jest dla Ciebie normalne. Bo mam wiele kart,
    > rowniez z bankow zagranicznych (ta z PKO Sa uzylem niejako z
    > ciekawosci-blad).

    Pierwszym błędem jest to, że nawet nie znasz nazwy banku, z którego
    karty korzystasz.

    Poza tym wskaż mi bank, który ma szklana kulę i wie, że jego klient w
    przyszłosci (czyli po podsumowaniu okresu miesięcznego) będzie miał
    zwrot na karcie. A gdyby to było po dwóch miesiącach, też domagałbyś się
    zmiejszenia spłaty zadłużenia?

    Bo pierwszy raz spotykam sie z przypadkiem, ze CR na
    > karcie nie zasila karty. To jest wrecz jakis idiotyzm.

    Zasila = zwiększa stan konta karty <> zalicza się jako spłata minimalna.

    Poza tym, Twoje
    > rozumwanie, aby nadplate, w tym wypadku 3 tys zl wykorzystac w nastepnym
    > miesiacu czy miesiacach uwazam za totalne nieporozumienie, gdyz trudno abym
    > na sile robil zakupy ta karta aby koniecznie wykorzystac moja spora
    > nadplate, tym bardziej, ze 3 tys to przy normalnym uzytkowaniu w Polsce
    > zajelo by mi pewnie z pol roku lub lepiej. Wiec z jakiej racji bank ma byc w
    > posiadaniu moich pieniedzy, nieoprocentowanych itd?

    Z tej samej racji, dla której Ty korzystasz z nieoprocentowanego kredytu
    korzystając z karty. Takie sa warunki umowy do zawarcia której nikt Cie
    nie zmuszał

    Nawet jesli ta karte
    > otrzymalem prawie darmo to teraz zamierzam z niej zrezygnowac, bo mam za
    > duzy ich wybor aby brac udzial w takich nonsensach i zacofanych praktykach
    > tegoz banku.

    Jeden z dowodów na to, że nie nalezy dzieciom rozdawać kart...

    M.

    PS. A tego, że będę kiedykolwiek bronił Pekao SA to nigdy sie nie
    spodziewałem :-P