  • Data: 2005-03-13 15:58:07
    Temat: Re: Dziwne praktyki PKO SA...
    Od: "XYZ" <j...@t...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:d11mnv$40j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pierwszym błędem jest to, że nawet nie znasz nazwy banku, z którego karty
    > korzystasz.

    Nazwy, loga maja dla ciebie znaczenie?
    Dla mnie zadne...

    > Poza tym wskaż mi bank, który ma szklana kulę i wie, że jego klient w
    > przyszłosci (czyli po podsumowaniu okresu miesięcznego) będzie miał zwrot
    > na karcie. A gdyby to było po dwóch miesiącach, też domagałbyś się
    > zmiejszenia spłaty zadłużenia?

    Nie, ale coz to za praktyka aby przy nadplacie nie bylo mozliwosci zwrotu
    innego niz wydanie tej nadplaty w przyszlosci na zakupy.
    Totalne zacofanie.

    > Bo pierwszy raz spotykam sie z przypadkiem, ze CR na
    >
    > Zasila = zwiększa stan konta karty <> zalicza się jako spłata minimalna.

    W tym rzecz, ze jak mi powiedziano w PKO Sa nie zasila....

    > Poza tym, Twoje
    >
    > Z tej samej racji, dla której Ty korzystasz z nieoprocentowanego kredytu
    > korzystając z karty. Takie sa warunki umowy do zawarcia której nikt Cie
    > nie zmuszał

    To sie nie ma ni jak do tego co mnie dziwi.

    > Nawet jesli ta karte
    >
    > Jeden z dowodów na to, że nie nalezy dzieciom rozdawać kart...

    No coz. Widac nie powinno ci sie dawac nawet takich wycinanych z gazet.....

    > M.
    >
    > PS. A tego, że będę kiedykolwiek bronił Pekao SA to nigdy sie nie
    > spodziewałem :-P

    Bronisz bo jak widze to co w cywilizacji jest nienormalne, dla ciebie jest
    jak najbardziej normalne.