  • 1. Data: 2007-12-04 14:43:25
    Temat: Dziwna prowizja przy platnosci karta
    Od: "Jarek K" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Niedawno w polskim sklepie internetowym (w Polsce kupiłem) towar, za który
    zapłaciłem kartą płatniczą Visa. Transakcja na kwotę 232 PLN była
    autoryzowana przez serwis Płatności.pl.
    Zaraz po autoryzowaniu transakcji na moim koncie została zablokowana kwota
    232 PLN. Jednak, dziś z mojego konta zostało pobrane 242,69 PLN. I nie ma
    osoby, która by się przyznała, że zabrała mi te 10,69 złotych.
    Sklep twierdzi, że nie pobiera dodatkowych prowizji, Płatności.pl, że oni
    tez nie. No i w końcu mój bank też nie. Skierowali mnie do Visy, że to może
    oni coś pobrali.
    Trochę jestem zdziwiony bo nie pierwszy raz płaciłem tę karta przez Internet
    ale po raz pierwszy mi się coś takiego przydarzyło. W sumie to już nie wiem
    gdzie uderzyć. Kwota niby niewielka ale chodzi o sam fakt.
    Co byście poradzili?
    Dzięki.
    Jarek

  • 2. Data: 2007-12-04 14:51:05
    Temat: Re: Dziwna prowizja przy platnosci karta
    Od: "Al Gore" <1...@W...gazeta.pl>

    Jarek K <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale po raz pierwszy mi się coś takiego przydarzyło. W sumie to już nie wiem
    > gdzie uderzyć. Kwota niby niewielka ale chodzi o sam fakt.

    koszty wysylki?

  • 3. Data: 2007-12-04 14:53:56
    Od: "Jarek K" <g...@W...gazeta.pl>

    Al Gore <1...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > koszty wysylki?

    Wliczone w 232 PLN. Poza tym autoryzowałem transakcję na 232 złote więc
    dlaczego ktoś mi pobrał więcej?
    Jarek

  • 4. Data: 2007-12-04 15:19:45
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > gdzie uderzyć. Kwota niby niewielka ale chodzi o sam fakt.
    > Co by?cie poradzili?

    Reklamuj tą transakcję.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2007-12-04 17:03:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jarek K napisał(a):
    > Wliczone w 232 PLN. Poza tym autoryzowałem transakcję na 232 złote więc
    > dlaczego ktoś mi pobrał więcej?

    Skladaj reklamacje w banku.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-12-04 18:16:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Gru, 15:43, "Jarek K" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Niedawno w polskim sklepie internetowym (w Polsce kupiłem) towar, za który

    Podaj co za sklep i karta, zeby wiedziec, gdzie uwazac.

  • 7. Data: 2007-12-04 18:40:46
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Tue, 4 Dec 2007 14:43:25 +0000 (UTC), Jarek K napisał(a):

> [...]
    > ale po raz pierwszy mi się coś takiego przydarzyło. W sumie to już nie wiem
    > gdzie uderzyć. Kwota niby niewielka ale chodzi o sam fakt.

    miałem tak samo ze sklepem pixmania.com - transakcja jest obecnie w trakcie
    reklamacji. Co ciekawe - odesłałem towar z powrotem (przysłali nie to co
    chciałem) - i dostałem zwrot na kartę - znowu większy

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 8. Data: 2007-12-04 20:06:50
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

> [...]
    > tez nie. No i w końcu mój bank też nie. Skierowali mnie do Visy, że to może

    Mam to samo.
    Mastercard Onet.pl w Lukasie.
    Transakcja z 26.11 na kwotę 158.99 w banku widoczna 162.63
    Z 30.11 na kwote 91.50 widoczna jako 93.82.
    Laska z Lukasa miala zadzwonic w sobote, bo jej tez sie to nie
    spodobalo, pomimo, ze rowniez sugerowala pobranie prowizji. Nie
    zadzwoniła.
    Dziś inna laska z Lukasa twierdzi, że to z "platnosci.pl" pobrano
    prowizje. Tak jej zeznalo Centrum Kart.

    Trzeba bedzie sie przejsc do oddzialu, wczesniej sprawdzając czy Visa
    w Citi też wykazuje takie anomalie :(

    M.

  • 9. Data: 2007-12-04 20:30:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Skierowali mnie do Visy, że to może oni coś pobrali.

    Jakim prawem! Bank - wystawca kart ma rozwiązać problem, a nie jakaś Visa!

    /*-+

  • 10. Data: 2007-12-04 23:40:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 4 Dec 2007 14:43:25 +0000 (UTC), "Jarek K"
    <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Co byście poradzili?

    Reklamować ta transakcję.
    --