  • 1. Data: 2007-12-04 17:08:09
    Temat: płatność kartą - dwa razy zabrało ;/
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    witam serdecznie ;)

    mam taki problem
    w piątek 30-11 robiłem zakupy w empiku
    zapłaciłem kartą z bzwbk za rachunek na kwotę 161,61 zł
    transakcja została rozliczona 3-12
    jednak pieniądze zostały mi zabrane z konta dwa razy (mam różnicę na koncie
    właśnie na kwotę zakupów w empiku)
    czy sprawę braku mam załatwiać w banku, czy udać się do empiku i próbować
    wyjaśnić sytuację?
    chciałbym jeszcze dodać, że nie jest to pierwszy raz kiedy za zakupy w
    empiku pobierane są środki dwa razy, co prawda pieniądze zawsze wracały na
    konto, ale ile można?

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Cave me, Domine, ab amico,
    ab inimico vero me ipse cavebo

  • 2. Data: 2007-12-04 17:28:29
    Temat: Re: płatność kartą - dwa razy zabrało ;/
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 18:08:09 +0100, wonski napisał(a):

> [...]
    > chciałbym jeszcze dodać, że nie jest to pierwszy raz kiedy za zakupy w
    > empiku pobierane są środki dwa razy, co prawda pieniądze zawsze wracały na

    natomiast mnie interesuje, czy kasjer 2 razy przejechał kartą w terminalu ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 3. Data: 2007-12-04 17:29:57
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy dnia wtorek grudnia 4 2007 18:28 w wiadomości
    <u...@4...net> na grupie pl.biznes.banki wygłosił
    tezę :

    > natomiast mnie interesuje, czy kasjer 2 razy przejechał kartą w terminalu ?

    raz ;)
    kartę mam na pin więc kasjer nie może nic zrobić ;)

  • 4. Data: 2007-12-04 18:16:03
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "wonski" wrote in message

> [...]
    > chciałbym jeszcze dodać, że nie jest to pierwszy raz kiedy za zakupy w
    > empiku pobierane są środki dwa razy, co prawda pieniądze zawsze wracały na

    ja podobne sytuacje mialem i mam z portalem onet.pl

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2007-12-04 19:04:53
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik wonski napisał:

    > jednak pieniądze zostały mi zabrane z konta dwa razy (mam różnicę na koncie
    > właśnie na kwotę zakupów w empiku)

    Czyli masz dwie transakcje obciążające?

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2007-12-04 19:41:32
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ja raz jedyny , jakies 10 lat temu mialem taka sytuacje,
    wystarczy do banku pojsc zlozyc reklamacje - zabierz tylko wydruk z operacji
    kasa wraca na konto z data obciazenia

  • 7. Data: 2007-12-04 20:59:55
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    wonski <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    > jednak pieniądze zostały mi zabrane z konta dwa razy (mam różnicę na koncie
    > właśnie na kwotę zakupów w empiku)

    Ale czy masz 2 _rozliczone_ transakcje? Być może blokada dalej siedzi i
    zejdzie samoczynnie po kilku dniach...

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 8. Data: 2007-12-04 23:41:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 04 Dec 2007 18:29:57 +0100, wonski <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >raz ;)
    >kartę mam na pin więc kasjer nie może nic zrobić ;)

    Mylisz się i to bardzo.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-12-05 06:08:26
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca dnia środa grudnia 5 2007 00:41 w wiadomości
    <e...@4...com> na grupie pl.biznes.banki wygłosił
    tezę :

    > Mylisz się i to bardzo.

    pracowałem kiedyś na kasie, wiem że się nie mylę ;p

  • 10. Data: 2007-12-05 06:09:50
    Od: wonski <p...@p...onet.pl>

    sytuacja wyjaśniona - coś się spsuło ;)
    po rozmowie z panią w banku, która wytłumaczyła mi że przed świętami tak się
    dziać będzie, i że kasa wróci na konto dziś w nocy
    i wróciła ;)