    From: "Jarek K" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwna prowizja przy platnosci karta
    Date: Tue, 4 Dec 2007 14:43:25 +0000 (UTC)

    Niedawno w polskim sklepie internetowym (w Polsce kupiłem) towar, za który
    zapłaciłem kartą płatniczą Visa. Transakcja na kwotę 232 PLN była
    autoryzowana przez serwis Płatności.pl.
    Zaraz po autoryzowaniu transakcji na moim koncie została zablokowana kwota
    232 PLN. Jednak, dziś z mojego konta zostało pobrane 242,69 PLN. I nie ma
    osoby, która by się przyznała, że zabrała mi te 10,69 złotych.
    Sklep twierdzi, że nie pobiera dodatkowych prowizji, Płatności.pl, że oni
    tez nie. No i w końcu mój bank też nie. Skierowali mnie do Visy, że to może
    oni coś pobrali.
    Trochę jestem zdziwiony bo nie pierwszy raz płaciłem tę karta przez Internet
    ale po raz pierwszy mi się coś takiego przydarzyło. W sumie to już nie wiem
    gdzie uderzyć. Kwota niby niewielka ale chodzi o sam fakt.
    Co byście poradzili?
    Dzięki.
    Jarek