  • 1. Data: 2007-12-03 22:22:06
    Temat: mbank i powiadomienie mailowe
    Od: "Jack" <j...@w...pl>

    No OK , przeczytalem i pisze ponownie....
    Jesli urazilem Twoje poczucie estetyki - przepraszam, ciekawe tylko czy masz
    cos merytorycznego do powiedzenia w tej sprawie, czy tak ot po prostu
    czepiasz sie - stawiam na to drugie

    wiem że to troche NTG ale jesli ktos zetknał sie z podobnym problemem bede
    wdzieczny za podpowiedz.

    Uruchomiłem usługe otrzymywania mailem podsumowania dziennych operacji
    dokonywanych na rachunku e-konto w mBanku.
    Usługa działa, otrzymuje codziennie maile informujace o dokonanych
    operacjach na rachunku, jednak nie moge ich otworzyć w Outlook Expressie
    ponieważ te wiadomosci sa podpisywane cyfrowo przez mbank.

    Zadałem pytanie mBankowi , co z tym fantem zrobic ale oni mi daja jakies
    wymijajace odpowiedzi typu "sprawdz czy data systemowa w komputerze jest
    własciwa" albo "prosze przegladac maile poprzez strone internetowa (!?)".

    Czy ktos z Was spotkał się już tym problemem a jesli sobie z nim poradził
    czy mogłby sie podzielic informacja jak to zrobil.?

    --
    Jack

  • 2. Data: 2007-12-03 22:32:24
    Temat: Re: mbank i powiadomienie mailowe
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Gru, 23:22, "Jack" <j...@w...pl> wrote:

    > Czy ktos z Was spotkał się już tym problemem a jesli sobie z nim poradził
    > czy mogłby sie podzielic informacja jak to zrobil.?

    A w innym kliencie poczty?

  • 3. Data: 2007-12-04 11:32:26
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Jack <j...@w...pl> napisał(a):

    > No OK , przeczytalem i pisze ponownie....
    ..
    > wiem że to troche NTG ale jesli ktos zetknał sie z podobnym problemem bede
    > wdzieczny za podpowiedz.
    ..
    > Usługa działa, otrzymuje codziennie maile informujace o dokonanych
    > operacjach na rachunku, jednak nie moge ich otworzyć w Outlook Expressie
    > ponieważ te wiadomosci sa podpisywane cyfrowo przez mbank.
    Sprawdź w narzędzia > opcje > bezpieczeństwo czy masz zaznaczone "Nie
    zezwalaj na ptwieranie lub zapisywanie załączników...."

    A tak w ogóle, to spróbuj również na pl.comp.mail - bo to problem nie banku a
    raczej outlooka.

    Pozdrawiam
    Michał M