  • 21. Data: 2012-07-16 13:24:43
    Temat: Re: Dziś tańsze paliwo na stacjach Orlenu ...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 10:03:50 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > przecież w ciągu pół godziny przelew nie musi obskoczyć paru banków pół
    > godziny pewnie zajmuje mu ustawienie przelewów, np. kwota X z banku A do
    > B w dniu Z
    > kwota Z z banku B do C w dniu Z+1

    Ja nie o tym. Zauważ, że tam jest słowo iPad czyli tablet i kilkanaście
    banków. No ale okazuje się że do niektórych nie trzeba się nawet logować
    więc z mojej strony EOT.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2012-07-16 20:28:15
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Mnie z historii rachunku i faktur za paliwo wynika, że całkiem
    > rzeczywiście, ale dla mnie comiesięczne spełnienie warunków darmowości w
    > kilkunastu bankach, to pół godziny zabawy na iPadzie, więc pewnie mam
    > skrzywione spojrzenie.

    max 30 litrów i 500zł musisz wydać od czego nie ma żadnego %

    ostatnio coś tam wyliczałem:
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/getin;tez;zwraca;za
    ;paliwo,watek,1074756-p1.html

    erator/

  • 23. Data: 2012-07-16 21:15:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 20:28:15 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > max 30 litrów

    I jeśli komuś te 30/60 litrów miesięcznie wystarcza, to ma ok. 60 groszy
    zwrotu, czy nie? Proste, mam nadzieję, pytanie.

    > 500zł musisz wydać od czego nie ma żadnego %

    Tam od razu wydać... Kilka kliknięć myszą i stuknięć w klawiaturę.

    AK