  • 61. Data: 2011-11-17 19:56:55
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote in message
    news:4ec55a17$0$5808$65785112@news.neostrada.pl...

    > Opcja pierwsza oznacza założenie od razu lokat,
    > przynajmniej jednej na 1000 zł. I taki będzie musiał
    > być pierwszy przelew.
    > Przy opcji drugiej przelew jest na 1 zł.

    Nie, również w pierwszej opcji można wykonać przelew inicjujący na kwotę 1 zł, konto
    zostanie aktywowane. Przelew na lokatę można wykonać później w regulaminowym
    terminie.

    Po co piszesz nieprawdę ? Dodał byś chociaż zastrzeżenie "moim zdaniem".

  • 62. Data: 2011-11-17 20:41:08
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-17 20:56, d530 pisze:

    > Dodał byś chociaż zastrzeżenie "moim zdaniem".

    Kupiłbyś sobie słownik.

  • 63. Data: 2011-11-17 21:51:52
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Kupiłbyś sobie słownik.

    A dziękuję za wskazanie błędu, postaram się pamiętać w przyszłości.

  • 64. Data: 2011-11-17 22:15:38
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-17 22:51, d530 pisze:

    > "Bogdan B."<g...@r...pl> wrote in message

    > A dziękuję za wskazanie błędu, postaram się pamiętać w przyszłości.

    to kup sobie też podręcznik dobrych manier

  • 65. Data: 2011-11-17 22:40:27
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Wiatraku!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 18:58:26, napisałeś na temat: "Dziś rusza
    internetowy BGŻ Optima"
    wiatrak w...@y...pl, news:ja3i05$mbr$1@node2.news.atman.pl

    > Zakładacie którą opcję z listy. Pierwszą czy drugą

    > Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe

    Pierwsza.
    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/defaul
    t.aspx

    --
    Hej!
    TZ

    - Żona Jacka umarła wcześnie, bo nie zaznała ciepłoty męża. -

  • 66. Data: 2011-11-18 08:02:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:18:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Inna sprawa, że właściwie to po co jest ten token, skoro kasę przelać
    > można i tak tylko na rachunek powiązany, który z definicji jest mój?
    > Login i niemaskowane hasło w zupełności by wystarczyło. Nawet jak mi się
    > ktoś włamie, to najgorsze co może zrobić, to przelać moje pieniądze na
    > mój rachunek.

    Po zrobieniu przelewu inicjującego i aktywacji konta rachunek powiązany
    możesz zmienić na dowolny.

  • 67. Data: 2011-11-18 09:45:12
    Od: guest <n...@U...pl>

    X+2 dni: mail z potwierdzeniem wpłynięcia środków.

    Pozdrawiam

    Witaj wśród Klientów BGŻOptima!

    Dziękujemy za dokonanie inicjującego przelewu.

    Pamiętaj, że jako inicjujący przelew traktowany był jedynie pierwszy
    przelew z Twojego Rachunku Powiązanego na Rachunek Główny.

    Kwota inicjującego przelewu została wykorzystana na zasilenie zleconych
    przez Ciebie Lokat Terminowych, których warunki wskazałeś w zawartej we
    Wniosku Dyspozycji otwarcia Rachunku Lokaty Terminowej/Rachunków Lokat
    Terminowych w ramach Konta Indywidualnego BGŻOptima. Potwierdzenie
    złożenia tej Dyspozycji stanowi załącznik do Umowy Ramowej.

    Jeżeli kwota inicjującego przelewu była mniejsza niż łączna kwota
    zleconych przez Ciebie Lokat Terminowych, otwartych i zasilonych zostało
    tyle Lokat Terminowych, na które wystarczyło środków
    z inicjującego przelewu. Pozostałe środki pieniężne zostały zdeponowane
    na Twoim Rachunku Głównym.

    Na podany przez Ciebie adres korespondencyjny wyślemy niezwłocznie Twój
    osobisty Digipass (urządzenie umożliwiające bezpieczne logowanie się do
    Systemu) oraz Kod PIN. Otrzymasz je wkrótce w dwóch osobnych,
    zabezpieczonych przesyłkach. Wraz z przesyłką otrzymasz instrukcję, jak
    zalogować się do Konta BGŻOptima.

    Digipass oraz Kod PIN umożliwią Ci pełen dostęp do Twojego Konta
    BGŻOptima z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Od tej pory
    będziesz mógł korzystać ze swojego Konta BGŻOptima logując się na
    stronie www.bgzoptima.pl.

    W razie problemów zapoznaj się z tematami pomocy dotyczącymi korzystania
    z Systemu pod adresem www.bgzoptima.pl/pomoc.

    Wspólnie będziemy budować Twoje oszczędności!

    Życzymy powodzenia w gromadzeniu kapitału
    Zespół BGŻOptima

  • 68. Data: 2011-11-18 09:49:45
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Po zrobieniu przelewu inicjującego i aktywacji konta rachunek powiązany
    > możesz zmienić na dowolny.

    "z zastrzeżeniem, że zmiana Rachunku Powiązanego wymaga dodatkowo dokonania
    przez Posiadacza przelewu na Rachunek Główny/którykolwiek z Rachunków
    Oszczędnościowych kwoty co najmniej 1 PLN w ciężar nowego Rachunku
    Powiązanego;"

    Ale nie napisali, czy znów będą sprawdzać zgodność danych.
    P.G.

  • 69. Data: 2011-11-18 12:37:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 23:07:20 +0100, Waldek napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    > wiadomości news:4ec407a8$1@news.home.net.pl...

    > Na razie malo wiadomo, ale wiadomo ze do weryfikacji przelew a wlasciwie
    > konto z ktorego wyszedl przelew "inicjalny" bedzie weryfikowane pod
    > katem zgodnosci danych podanych we wniosku wiec chyba najlepiej
    > sprobowac sie dodzwonic na infolinke ;)

    W praktyce będzie to zależało zapewne jakie dane właściciela podaje bank
    wysyłający przelew. Jeśli jednej osoby (tej właściwej) to przejdzie.
    Jeśli obu to raczej nie.

    Większy kłopot będzie chyba przy próbie założenia wspólnego. Według
    regulaminu powiązanym musi być też wspólny. A z tego co wiem dużo banków
    przy przelewie ze wspólnego ujawnia tylko jednego z właścicieli.

  • 70. Data: 2011-11-18 15:49:58
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > to kup sobie też podręcznik dobrych manier

    Na nic dobre maniery jeśli wprowadzasz w błąd innych użytkowników.
    Po co piszesz o rzeczach, o których nie masz pojęcia ? Żeby zabrać głos ?
    Takich tu nie brakuje.
    Zapoznaj się najpierw z funkcjonowaniem tych przelewów inicjujących zanim zaczniesz
    rozgłaszać nieprawdę.

    Tę poradę masz za darmo !