  • 51. Data: 2011-11-16 22:07:20
    Temat: Re: Dziś rusza internetowy BGŻ Optima
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ec407a8$1@news.home.net.pl...

    > Czy rachunek wspólny w innym banku może być rachunkiem powiązanym do
    > rachunku indywidualnego ?
    > Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, ale kto go tam wie.
    > Ktoś wie ?

    Na razie malo wiadomo, ale wiadomo ze do weryfikacji
    przelew a wlasciwie konto z ktorego wyszedl przelew "inicjalny"
    bedzie weryfikowane pod katem zgodnosci danych podanych we wniosku
    wiec chyba najlepiej sprobowac sie dodzwonic na infolinke ;)

  • 52. Data: 2011-11-17 08:48:06
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "guest" <n...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Link w stopce, rzeczywiście nie rzuca się w oczy:
    >
    > http://www.bgzoptima.pl/oplaty_prowizje/default.aspx
    >
    > Pozdrawiam

    Dałbym głowę, że wczoraj koło godz. 11 jeszcze tego nie było, ani w stopce
    ani nigdzie.

    yoss

  • 53. Data: 2011-11-17 09:09:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-16 13:42, AS pisze:

    > Tylko, że zgodnie z zapisem w regulaminie środki pieniężne zgromadzone
    > przez Posiadacza w ramach Konta BGŻOptima mogą być przelane tylko na
    > Rachunek Powiązany czyli na rachunek bankowy z którego przyszedł przelew
    > inicjujący konto (weryfikujący dane zakładającego konto). Czyli
    > przelewaj kiedy chcesz i ile chcesz ale nie gdzie chcesz :)

    a co będzie jak się zamknie to konto inicjujące, z którego przyjdzie
    pierwszy przelew?? Zostaniemy wtedy bez możliwości wypłaty środków z
    BGŻOptima??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 54. Data: 2011-11-17 09:14:29
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-17 10:09, lolekanabolek pisze:

    > a co będzie jak się zamknie to konto inicjujące, z którego przyjdzie
    > pierwszy przelew?? Zostaniemy wtedy bez możliwości wypłaty środków z
    > BGŻOptima??

    ok, już mam, jest możliwa zmiana rachunku powiązanego
    §51 pkt 2 ust 1

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 55. Data: 2011-11-17 09:39:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > ok, już mam, jest możliwa zmiana rachunku powiązanego
    > §51 pkt 2 ust 1

    Widzialem w ofercie ze mozna miec np. 3 rachunki oszczednosciowe "celowe"
    ciekawe czy jest mozliwosc powiazania ich z odrebnymi ror-ami ;)

  • 56. Data: 2011-11-17 09:40:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Widzialem w ofercie ze mozna miec np. 3 rachunki oszczednosciowe "celowe"
    > ciekawe czy jest mozliwosc powiazania ich z odrebnymi ror-ami ;)

    Nie. Jeden zewnętrzny rachunek powiązany z opitmą.

  • 57. Data: 2011-11-17 10:45:20
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 16-11-2011 13:42, AS rzecze:

> [...]
    > inicjujący konto (weryfikujący dane zakładającego konto). Czyli
    > przelewaj kiedy chcesz i ile chcesz ale nie gdzie chcesz :)

    Ale, co ciekawe:

    § 22

    4. Dyspozycje Pieniężne polegające na przelewie środków
    pieniężnych z Rachunków na Rachunek Powiązany, Bank realizuje
    wyłącznie w oparciu o numer rachunku wskazanego w Dyspozycji
    Pieniężnej, bez dokonywania weryfikacji zgodności nazwy odbiorcy
    (beneficjenta) z podanym w Dyspozycji Pieniężnej numerem jego
    rachunku bankowego.

    Czyli co, w dyspozycji podaje się ręcznie nr rachunku
    i przelew zawsze pójdzie? ;-)

    Nic to, zobaczymy jak przyjdzie token...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 58. Data: 2011-11-17 17:14:39
    Od: Ra <t...@d...use.it>

    W dniu 2011-11-16 20:53, Maruda pisze:

    > Nie chciałbym krakać, ale pewno BGŻ-wi łapówkobiorcy (w tym i ja) rzucą
    > się na to z powodu braku sensownej oferty depozytowej w ebgż.
    >
    > Po czym pewno konto z łapówką stanie się kosztowne...
    czekam na to; mam trochę za dużo kont i chciałbym pozamykać te co nic
    ciekawego nie oferują

  • 59. Data: 2011-11-17 17:58:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >W dniu 2011-11-16 11:06, Marcin pisze:
    tej pory jakieś tam oszczędności w mBanku (wiem, masochistycznie).

    > Procedura zakładania - prawie bezboleśnie. Przelew inicjujący zlecony.
    > Wrażeniami podzielę się jak otrzymam Digipass.

    Zakładacie którą opcję z listy. Pierwszą czy drugą

    Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe

    czy

    Konto Indywidualne BGŻOptima

  • 60. Data: 2011-11-17 19:01:43
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-17 18:58, wiatrak pisze:

    > Zakładacie którą opcję z listy. Pierwszą czy drugą
    >
    > Konto Indywidualne BGŻOptima i Lokaty terminowe
    >
    > czy
    >
    > Konto Indywidualne BGŻOptima

    Opcja pierwsza oznacza założenie od razu lokat,
    przynajmniej jednej na 1000 zł. I taki będzie musiał
    być pierwszy przelew.
    Przy opcji drugiej przelew jest na 1 zł.
    Lokaty mam zamiar założyć już po aktywowaniu konta.