  • Data: 2019-02-22 10:46:36
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-22 o 10:13, Kamil Jońca pisze:

    > Powiem tak:
    > też nie sądzę, żeby taki, a nie inny sposób uwierzytelniania, był
    > problemem dla większości ludzi.
    > Ale JEST realnym problemem, dla ludzi którym z pracodawcą przestało się
    > ostatnio układać, i w celu zabezpieczenia się, robili rzeczy, o których
    > niekoniecznie chcieliby, żeby się pracodawca dowiedział.
    >
    > Możesz się oczywiście z tego śmiać.

    Dla większości ludzi nie będzie problemem, jeśli hasło do ich maila
    będzie się składało z 3 znaków. Co nie znaczy, że brak możliwości
    używania dłuższych haseł nie jest niczym złym.

    Aż dziwne, że takie oczywistości związane z bezpieczeństwem trzeba
    tłumaczyć. Wojtek zatrzymał się chyba z wyobraźnią komputerową pod
    koniec lat '80, skoro nie umie sobie wyobrazić, że dla hakera
    satysfakcją jest już nawet samo przełamanie zabezpieczeń, nawet jeśli
    nie prowadzi to do wymiernych korzyści.

    --
    Liwiusz