eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania › Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 06 Nov 2015 14:41:36 +0100
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    References: <n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl>
    <n1f51s$nub$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n1g3cd$5kk$1@node1.news.atman.pl>
    <563b944e$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1g4kr$72m$1@node1.news.atman.pl>
    <563ba258$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1g9g9$bdk$1@node2.news.atman.pl>
    <563bb1db$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1hnqg$mmd$1@node2.news.atman.pl>
    <n1hpjh$90b$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n1i18i$31b$3@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <n1i18i$31b$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <563cae16$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1446817302 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22834 91.197.153.32:19007
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3319
    X-Received-Body-CRC: 3444186678
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617766
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-06 o 12:00, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2015-11-06 o 09:49, Piotr Gałka pisze:
    >> Może jestem łatwowierny i daję się wpuścić w maliny przez pismaków, ale
    >> zapamiętałem z jakiegoś artykułu, że kilkadziesiąt tysięcy ludzi w
    >> Polsce spłaca kredyty za zakup rzeczy, których nie kupili. Wydaje mi
    >> się, że w większości przypadków przyczyną był zakup dokonany za pomocą
    >> zgubionego/skradzionego dowodu osobistego. Taki zgubiony/skradziony
    >> dowód dostarcza sklepowi tylko jednego dodatkowego papierka - skan tego
    >> dowodu. Skoro twierdzisz, że taki skan jest bez znaczenia to skąd się
    >> wzięło te kilkadziesiąt tysięcy ludzi, bo przecież na umowie były nie
    >> ich podpisy (oczywiście zakładając, że to wszystko nie jest wyssane z
    >> palca)?
    >
    >
    > Nie sądzę, aby się wzięło, ponieważ jest to prawnie niemożliwe, aby
    > musieć odpowiadać za dług zaciągnięty przez złodzieja. To jest tylko
    > kwestia odpowiednio podjętej obrony, bo oczywiście chowanie głowy w
    > piasek (albo skarżenie się prasie zamiast złożenia odpowiedniego środka
    > zaskarżenia) może rzeczywiście spowodować, że terminy na zaskarżenie
    > miną bezpowrotnie.

    Kwestia zazwyczaj jest taka, że ofiara dowiaduje się o
    kredycie/kredytach jak komornik puka do drzwi. Wtedy jest za późno na
    obronę - trzeba zapłacić, a potem dopiero się dochodzić. A jak akcja
    jest "grubsza", czyli kilka kredytów plus kilka umów np z telefonią
    komórkową to walczy na wielu frontach z kilkoma firmami windykacyjnymi,
    które mają gdzieś jakiekolwiek tłumaczenia.
    E-sąd wydaje tytuł egzekucyjny/wykonawczy bardzo szybko, natomiast
    wszelkie odwołania i skargi ofiary trwają miesiącami, a na sprzeciw jest
    już za późno, bo nakazy zapłaty trafiały pod fałszywy adres.

    W sumie skoro to nie jest dla Ciebie problem, mógłbyś napisać jakiś
    krótki "tutorial" co robić w takim przypadku, żeby się skutecznie obronić.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1