eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania › Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Data: 2015-11-11 22:49:51
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    b...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <3...@g...c
    om>...
    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 08:21:02 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Ktoś się spotkał z takim idiotyzmem?

    >Wyjątkowo zakręcone. Przy tak niereformowalnym banku wypadałoby zostawić
    >rachunek wyjściowy aż do momentu zwrotu środków.

    W regulaminie prowadzenia lokat był jednak zapis o dostarczeniu
    potwierdzeń zamknięcia i otwarcia nowego rach. zwrotnego. Szkoda, że w
    innym miejscu niż warunki dysponowania lokatą.
    Na infolinii dowiedziałem się, że wystarczy dyspozycja zamknięcia rach.
    (może odnajdę) co nie zmienia faktu, że to bez sensu. Podpowiedziano
    żeby poczekać - odeślą środki a te się odbiją - nie będzie potrzebny
    dowód zamknięcia.
    W banku w którym zamknąłem: nie mam u nich żadnego czynnego produktu
    ale poświadczenia zamknięcia nie wydadzą bo "nie ma takiej procedury".
    A sama procedura zamykania trwała aż 30 dni (co też jest idiotyczne)
    chociaż dostęp dla klienta jest blokowany natychmiast (straszyłem, że
    sprawdzę ale nie chciało mi się).

    W przeddzień zakończenia lokaty mail z informację, że kończy się
    lokata i przeleją. Pozytywy - w mailu nie podano żadnych danych:
    nazwiska (dyskusyjne), kwoty (dobrze!), nr rach. lokaty (tylko nazwa)
    ani żadnej informacji mogącej zidentyfikować klienta gdyby ktoś to
    przeczytał.
    Kolejny mail "w dniu dzisiejszym nastąpi..." i podany nr lokaty wg
    wewnętrznej numeracji (chyba nr dyspozucji) banku (nie NRB).
    Nastęnego dnia informacja, że środki wróciły - nie muszę już udowadniać
    zamknięcia rachunku. Dalej chcą dowodu otwarcia innego rach. zwrotnego
    z podpisem pracownika banku (ew. z klauzulą, że podpis niepotrzebny)
    i oświadczenie o środki z której lokaty chodzi (przecież wiedzą!).
    Niczego nie wyślę, pójdę do oddziału.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1