  • Data: 2015-11-06 13:25:15
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n1i5a3$4vv$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-11-06 o 12:54, J.F. pisze:
    >To zrób tak. A potem powiedz, czy grafolog nie badał jak piszesz lewą
    >ręką.
    >No i nadal nie wiem co te twoje pomysły mają cokolwiek wspólnego z
    >tematem?

    Jak bank ma umowe, wszystkie dane sie zgadzaja, bank ma kserokopie
    dowodu okazanego przy umowie, pracownik oswiadcza, ze umowa podpisana
    przy nim, ze osoba przypominala te z fotki w dowodzie, dowod nie
    zgloszony jako zaginiony, a grafolog stwierdza, ze pismo sie nie
    zgadza ... no nie wiem, co sad na to powinien. Tak, zeby sprawiedliwie
    bylo, tzn zgodnie z prawda, i nie narazic zadnej ze stron na oszusta.
    Nagranie z kamery monitoringu jeszcze bank moze przedstawic, niezbyt
    wyrazne.

    Odbic odcisk palca na umowie ?
    W zasadzie tez daje sie skopiowac, ale przyjmijmy ze nie.

    polizac i zostawic probke DNA ?

    J.