eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania › Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Data: 2015-11-11 22:36:14
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Gałka napisał(a) w wiadomości: ...
    >
    >Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    >news:n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl...
    >> Lokata założona przez internet, przelew z innego banku. Rachunek z
    >> którego nastąpił przelew został zlikwidowany. W regulaminie
    >> przewidziano możliwość składania dyspozycji przez telefon ale opisano
    >> szczegółowo tylko dyspozycję zrywania lokaty.
    >> Zmienić rachunek do zwrotu można mailowo lub w oddziale (wypłacić w
    >> gotówce się nie da) ale... w obu przypadkach potrzebne (w mailu
    >> skany): dowód osobisty (zroumiałe),
    >
    >Informacja nie na 100% pewna.
    >Słyszałem od kogoś, że zdarzył się klient który postawił się BZWBK i
    >otworzył rachunek nie dając sobie zeskanować dowodu.


    M. in. ja. Jeszcze zanim KB stał się BZWBK. Ale nie przy zakładaniu
    ale przy aktualizacji danych (wymiana dowodu na plastik).
    W Getinie też.

    Ale nie chciałem zaczynać dyskusji o skanowaniu/ksero dowodów lecz
    nt. wymogów udowodnienie zamknięcia starego rachunku z którego zakładano
    lokatę.
    Przy zakłaniu lokaty przez internet bank dokumentów nie chciał.
    Przy zmianie nr rach. byłbym w stanie zrozumieć skan jako uwiarygodnienie
    a dowód otwarcia nowego rachunku (może wystarczyłby wyciąg?) jako
    dodatkowe. Ale nie widzę powodu by te potwierdzenia okazywać w przypadku
    wizyty w oddziale.
    Ciąg dalszy w innym poście.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1