  • 191. Data: 2015-06-16 17:32:31
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: " 666" <...@...6>

    No niejeden najemca się ździwił przy opuszczaniu lokalu ;-)

    -----

  • 192. Data: 2015-06-16 17:34:12
    Od: " 666" <...@...6>

    No bo jeden siedzi na własnym balkonie i pije piwo, a drugi jeździ oglądać mieszkania
    na wynajem, to też musisz wliczyć w koszty
    ewentualnego najmu.

    -----

  • 193. Data: 2015-06-16 19:28:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-16 o 17:34, 666 pisze:
    > No bo jeden siedzi na własnym balkonie i pije piwo, a drugi jeździ
    > oglądać mieszkania na wynajem, to też musisz wliczyć w koszty
    > ewentualnego najmu.

    No tak, bo ten co pije piwo na swoim, to mieszkanie kupował losowo ;)

    Zresztą ja wolę oglądać mieszkania, niż pić piwo na balkonie, więc można
    powiedzieć, że robię to gratis :)

    --
    Liwiusz

  • 194. Data: 2015-06-16 19:54:38
    Od: " 666" <...@...6>

    Tego się obawiałem, że nie umiesz policzyć kosztu alternatywnego ;-)

    -----

  • 195. Data: 2015-06-16 21:28:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2015 16:35:04 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > A zamiast dachu masz Anioła Gabriela.
    Dom wybudowałem w 2007/2008 więc dach jeszcze ładnych dziesiąt lat nie będzie wymagał
    remontu. 10km na pôłnoc szwagier wybudoqał dom w 2005roku impodatekmpodobny. 12km na
    wschód jestem wspołwłaścicielem domu wybudowanego w roku 1968_ rocznie podatku ok 400
    zl ale w tym ok 200zł to podatek za budynek gospodarczy kilka lat temu nieopacznie
    zgłoszony jako garaż. Sam dom poniżej 200 zł

  • 196. Data: 2015-06-17 15:35:42
    Od: " 666" <...@...6>

    No to smacznego.
    Myślę, że uzasadnione jest inwestowanie około 1%-1,25% wartości odtworzeniowej
    nieruchomości rocznie w naprawy/remonty, lub ich
    odkładanie, choćby wirtualne, na potrzeby przyszłych remontów.
    Możesz to nazwać kosztami amortyzacji.

    -----

  • 197. Data: 2015-06-17 20:04:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 15:35:45 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
> [...]
    nieruchomości rocznie w naprawy/remonty, lub ich
    > odkładanie, choćby wirtualne, na potrzeby przyszłych remontów.
    Ty myślisz Swoje ja wiem swoje;) Mieszkałem naście lat w domu wybudowanym przed
    wojną, ładnych kilka lat w domu wybudowanym w 1968roku , chyba ze 4lata w mieszkaniu
    i ostatnio mieszkam w domu ktory wybudowałem w 2007/2008 roku to i o kosztach
    remontow pojęcie mam.