  • 1. Data: 2015-05-12 18:34:24
    Temat: kiedy pobierane opłaty za karty?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w żadnym
    banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy pobierana jest
    opłata miesięczna za kartę, na koniec danego miesiąca, za który płacimy czy
    z góry na początku.

    Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę wyrobić
    200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?
    A w getinie, w którym miesiącu muszę wyrobić 300zł?

  • 2. Data: 2015-05-12 18:49:16
    Temat: Re: kiedy pobierane opłaty za karty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m7marek" napisał w wiadomości
    >zadam może idiotyczne pytanie, ale nigdy do tej pory nie płaciłem w
    >żadnym banku za posiadanie karty lub rachunku i nie wiem: Kiedy
    >pobierana jest

    A to zlikwiduj te karty/konta i nie plac dalej :-)

    >opłata miesięczna za kartę, na koniec danego miesiąca, za który
    >płacimy czy z góry na początku.

    Tak ogolnie, to wydaje mi sie ze oplaty sa z dolu, tzn po okresie,
    niekoniecznie miesiecznym.
    Ba, skoro jest zwolnienie warunkowe, to jak mieliby zwalniac w razie
    spelnienia ?
    (choc da sie zrobic).
    Sama oplata jest jest pobierana pare dni pozniej.

    >Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę
    >wyrobić 200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?
    >A w getinie, w którym miesiącu muszę wyrobić 300zł?

    A data wprowadzenia zmian w tabeli ?
    Bo nadal ogolnie - jak od 1 maja obowiazuje jakis zapis, to w czerwcu
    moga sciagnac oplate za uzywanie karty w maju ...

    I uwazaj na date ksiegowania - wydatki pod koniec miesiaca moga byc
    zaliczone do nastepnego.

    J.

  • 3. Data: 2015-05-12 19:36:00
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    .pl...

    >A to zlikwiduj te karty/konta i nie plac dalej :-)
    i jedną z kartę mam zamiar zlikwidować, ale jeszcze nie mogę się zdecydować
    którą

    >A data wprowadzenia zmian w tabeli ?
    sync: 1 czerwiec, a wiec w myśl tego co napisałeś, w maju nie muszę się
    martwić
    getin: 1 lipiec i tu dopiero do powiedzmy 20 lipca muszę wyrobić normę 300zł
    by zdążyły się rozliczyć.

    dzięki, tak też myślałem, ale chciałem się upewnić

  • 4. Data: 2015-05-12 19:54:12
    Od: mx <m...@o...pl>

    > do powiedzmy 20 lipca muszę wyrobić normę

    Bez przesady, 2 dni robocze wystarczają bankom na zaksięgowanie

  • 5. Data: 2015-05-13 06:44:48
    Od: aa <q...@g...com>

    On Tuesday, May 12, 2015 at 1:54:48 PM UTC-4, mx wrote:

    > Bez przesady, 2 dni robocze wystarczają bankom na zaksięgowanie

    Bank Pocztowy na zaksięgowanie potrzebuje minimum 3 dni robocze.
    Jeśli w środku jest weekend, to wychodzi z tego 5 dni kalendarzowych,
    a jak jeszcze przyplącze się jakieś święto, to i tydzień może się z tego zrobić.
    Sprawdzone wielokrotnie.

  • 6. Data: 2015-05-13 08:00:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 May 2015 18:34:24 +0200, m7marek napisał(a):

> [...]
    >
    > Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę
    > wyrobić 200zł , żeby w czerwcu nie pobrali opłaty?

    TOiP:

    5) Wszystkie opłaty i prowizje pobierane są ,,z dołu" po wykonaniu usługi.

    8)Opłaty miesięczne za Karty debetowe pobierane są za pełen okres
    rozliczeniowy ostatniego dnia miesiąca.

    Teoretycznie pierwszy raz powinni pobrać 30 czerwca i brać pod uwagę
    obroty z czerwca. Więc spodziewam się, że to będzie pobierane na koniec
    dnia 30.06, a nie na początek dnia.

    Dodatkowo zwróć uwagę, że masz warunek

    2) 0 zł pod warunkiem wykonania przez Klienta i rozliczenia przez Bank
    transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 200 zł dokonanych Kartą
    debetową w danym miesiącu rozliczeniowym, liczone dla każdej wydanej do
    rachunku Karty indywidualnie.

    I znów według tego warunku operacje wykonane w jednym miesiącu a
    rozliczone w następnym nie liczą się do żadnego z nich! Czy tak będzie
    rzeczywiście zobaczymy. Spodziewam się, że raczej będzie decydować tylko
    data rozliczenia.

  • 7. Data: 2015-05-13 20:36:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" mita2k$ecb$...@u...news.interia.pl

    > Dokładnie to chodzi mi kartę TM byłego Synca, czy już w maju muszę wyrobić

    Przepraszam, jeśli powtarzam się... ;) Czy te karty można zastrzec via WWW?
    Jeśli tak -- jak? Jeśli nie -- jak je zastrzec?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-05-14 17:50:37
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    >Przepraszam, jeśli powtarzam się... ;) Czy te karty można zastrzec via WWW?
    >Jeśli tak -- jak? Jeśli nie -- jak je zastrzec?

    Rachunki > karty > wybrana_karta > Zmień status karty (małym druczkiem)

    PS. Zaglądając tam okazało się, że tam figuruje tylko karta z nowym terminem
    ważności, a karty jeszcze nie dostałem, a Status: aktywny. Trochę to
    niepokojące powinna być widoczna stara aktywna, a nowa jako nieaktywna.

  • 9. Data: 2015-05-15 19:39:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" mj2ga5$a5b$...@u...news.interia.pl

    > Rachunki > karty > wybrana_karta > Zmień status karty (małym druczkiem)

    Mam do dyspozycji:

    () Blokada karty
    () Zastrzeżona
    () Zamknięta

    [a przecież to ja mam złożyć dyspozycję, nie zaś dostać coś do swej dyspozycji?]

    więc nie wiem, co mam wybrać... Celuję w dwie ostatnie możliwości -- nie w pierwszą.
    Postawiłem na 'Zamkniętą'. Ale mam jeszcze 2 rachunki -- matki i ojca.

    Operacja została zaakceptowana
    Identyfikator transakcji: 26914410.

    Spróbowałem iść dalej -- zmienić status 'Zamkniętą' na inny, ale okazało
    się, że nie jest to takie łatwe. ;) Jednak nadal mam limity karty...
    I mam historię transakcji...

    05-08-2014 Transakcja gotówkowa - wpłatomat
    16-07-2014 Transakcja gotówkowa - wpłatomat
    07-07-2014 Transakcja gotówkowa - wpłatomat

    Tedy do wpłacania makulatury mam o jedną kartę mniej.
    Zostały marmury Millego, Citi i BZWBKKBSg -- tam mogę wpłacać i makulaturę, i złom...
    Oraz wpłatomaty Citi.

    > PS. Zaglądając tam okazało się, że tam figuruje tylko karta
    > z nowym terminem ważności, a karty jeszcze nie dostałem,
    > a Status: aktywny. Trochę to niepokojące powinna być
    > widoczna stara aktywna, a nowa jako nieaktywna.

    U mnie sprawa też jasna: ;)

    data wydania to 05/2015
    a data ważności to 06/2018

    i także jest to jedyna u mnie karta SyneCkowa/TeMobilna...

    To (; się nazywa ;) Wyższa kultura karciana. ;)

    -=-

    Dzięki za poradę. Zobaczyłem ją wczoraj, ale że
    wczoraj ledwo żyłem, sprawdziłem to dopiero teraz.

    -=-

    Przy okazji -- w SyneCku jest ,,wirtualny oddział'' ale IMO tylko wirtualnie. ;)
    (klikanie tam niewiele daje-- może jest za późno? )

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-05-19 00:45:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mj5b0k$8hl$...@n...news.atman.pl

    > "m7marek" mj2ga5$a5b$...@u...news.interia.pl

    > U mnie sprawa też jasna: ;)

    > data wydania to 05/2015
    > a data ważności to 06/2018

    Przybyła zwykłym listem. Śliczna, można rzec -- ekskluzywna,
    starannie tłoczona... Bez pstrokacizny znanej z SyneCka...
    Białe tło, wielka litera T i 4 kwadraciki oraz znak peRFIDności...
    Ponadto konieczności typu: numerki, 'VALID', 'LESZEK',
    'CISZEWSKI', 'MasterCard'...

    Po prostu Śliczna!!!

    Bielsza niż moja pościel. ;)
    I kolorki podobne do kwiatków na mojej pościeli...

    Skasowana, zanim przywędrowała. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'