  • 1. Data: 2015-05-12 22:03:04
    Temat: Drzyjcie frankowcy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/wiadomosci/windykat
    orzy-skupuj%c4%85-kredyty-hipoteczne/ar-BBjAIik

    "Polacy coraz gorzej spłacają kredyty mieszkaniowe, dlatego banki
    zaczynają się ich pozbywać. Duże portfele wierzytelności
    zabezpieczonych hipotecznie kupują od nich firmy windykacyjne, ...."

    Bo domyslam sie ze to glownie o frankowcow chodzi, i moze o kredyty
    biznesowe.

    J.

  • 2. Data: 2015-05-13 20:24:00
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 22:03, J.F. pisze:

    > Bo domyslam sie ze to glownie o frankowcow chodzi, i moze o kredyty
    > biznesowe.
    >
    > J.

    to się źle domyślasz, kredyty w walutach są lepiej spłacane niż te w PLN

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-05-13 20:36:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-13 o 20:24, RobertS pisze:

    > to się źle domyślasz, kredyty w walutach są lepiej spłacane niż te w PLN

    No tak, zwłaszcza że niespłacany kredyt frankowy jest przewalutowany na
    złotówki...

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-05-14 09:56:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    >to się źle domyślasz, kredyty w walutach są lepiej spłacane niż te w
    >PLN

    No, ciekawe, przy tych wszystkich narzekaniach frankowiczow, ktore
    przyznam ze sa w pewnym stopniu uzasadnione ...

    J.

  • 5. Data: 2015-05-14 13:14:01
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-14 o 09:56, J.F. pisze:

    > No, ciekawe, przy tych wszystkich narzekaniach frankowiczow, ktore
    > przyznam ze sa w pewnym stopniu uzasadnione ...

    Bo najbardziej krzyczą ci, którym wpływy z wynajmu przestały wystarczać
    na spłatę rat.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2015-05-14 14:56:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-05-14 o 13:14, Pete pisze:

    > Bo najbardziej krzyczą ci, którym wpływy z wynajmu przestały wystarczać
    > na spłatę rat.

    Bo to się robi problem, jak się ma parę(naście) mieszkań :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-05-14 15:10:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-14 o 09:56, J.F. pisze:

    > No, ciekawe, przy tych wszystkich narzekaniach frankowiczow, ktore
    > przyznam ze sa w pewnym stopniu uzasadnione ...
    >
    > J.

    czy wszyscy narzekają? przez ileś lat rata niższa niż byłaby w PLN, a
    teraz (w wielu przypadkach) oprocentowanie kredytu bliskie 0

    jedyny minus to kwota kapitału do spłaty, jak ktoś mieszkania nie chce
    sprzedawać to krzywdy nie ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2015-05-14 15:13:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >czy wszyscy narzekają? przez ileś lat rata niższa niż byłaby w PLN, a
    >teraz (w wielu przypadkach) oprocentowanie kredytu bliskie 0

    Jak ktos mial pecha, to mu po pol roku raty skoczyly dwukrotnie, i to
    jest IMO dobre uzasadnienie.

    >jedyny minus to kwota kapitału do spłaty, jak ktoś mieszkania nie
    >chce sprzedawać to krzywdy nie ma

    Dopoki mu bank pisemka nie przysle, ze powinien szybko splacic
    nadwyzke nad wartoscia zabezpieczenia ...

    J.

  • 9. Data: 2015-05-14 15:49:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dopoki mu bank pisemka nie przysle, ze powinien szybko splacic
    > nadwyzke nad wartoscia zabezpieczenia ...

    Myślę, że w żadnym banku nie strzelą sobie teraz tak w stopę. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2015-05-14 15:56:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Myślę, że w żadnym banku nie strzelą sobie teraz tak w stopę. ;)

    Ale pare lat temu bylo to powszechne.
    Przez tych pare lat chyba troche kapitalu splacil, to i nadwyzka
    mniejsza :-)

    J.