  • Data: 2002-02-04 07:36:40
    Temat: Re: Domena mbank.pl
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Feb 2002 01:21:24 +0100, pablos napisał(a):

    >sugerujesz że złożyli papiery miesiąc wcześniej i nie działali gdy NASK im
    >powiedział że domena mBank.PL jest zajęta ? i to pomimo że NASK ich oszukał
    >wykazując że złożyli papiery miesiąc później ??? sorki ale takich chec to
    >nie widziałem, miałem lekkie podejrzenie raz gdy złożyłem papiery o domenę
    >podatki.pl a po tygodniu dostałem z nasku informację że ktoś złożył wniosek
    >wcześniej i w rejestrach widzę rzeczywiście datę 1 dzień wcześniejszą, tu z
    >bólem serca mogę coś podejrzewać ale nie mam na to dowodów, ale nie jest to
> [...]

    To Ty mało domen założyłeś :-)
    Siedmiodniowy termin potrafił i ponad miesiąc się przeciągnąć.
    A z podkupywaniem domen też niezłe numery się zdarzały.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/