  • Data: 2002-02-04 07:56:26
    Temat: Re: Domena mbank.pl
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem dużym bankiem, nie mam dużego budżetu reklamowego, ale gdy
    zakładałem pewną domenę której nazwę przemilczę, i gdy po 7 dniach roboczych
    NASK nic w mojej sprawie nie zrobił, to zadzwoniłem tam koło godziny 14,
    narobiłem trochę dymu strasząc że narobię wkrótce jeszcze więcej i na
    następny dzień wszystko pięknie działało....

    a jeśli ktoś prowadzi poważny i duzy biznes i nie nauczył się dotąd jak w
    Polsce załatwia się sprawy z biurokracją to jest nieprzystosowany !! i niech
    prowadzi interesy w państwach typu : Niemcy, Anglia czy USA W naszym kraju
    tak już jest