    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Domena mbank.pl
    Date: Sun, 3 Feb 2002 09:39:11 +0100

    > Czasy rejestracji widzialem - porownywalem. Ale jednak mBank (BRE) moglby
    > cos z tym zrobic. Klienci moga sie pomylic i wtedy wejda na jakis
    portal.pl

    > Pozdrawiam,

    ok, ale w poprzednim poście miałeś zdecydowane i wyraźne pretensje do NASK i
    do TP Internet a teraz pozostały z tego lekkie pretensje do BRE że nic z tym
    nie zrobił do tej pory

    I tu się z Tobą mogę zgodzić, wina banku jest w takim przypadku oczywista .
    Poprostu porównaj 2 rzeczy :

    z jednej strony występuje bank : instytucja obracająca milionami złotych,
    zatrudniająca całe działy marketingu i reklamy, specjalistów z wielkimi
    pensjami, robiąca kampanie reklamowe gdzie kilkadziesiąt sekund reklamówki w
    telewizji kosztuje ich nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych

    a z drugiej strony nie są w stanie zająć domeny wartej kilkaset złotych
    ?????

    I bynajmniej nie chodzi tu o czas liczony w ułamkach sekund -(ktoś był
    szybszy) ale niektóre "warte grzechu" domeny były wolne całymi latami !!!! w
    zasadzie dopiero koło roku 2000 zrobił się w polsce boom na domeny i
    ludziska zaczeli na gwałt szukać ciekawych nazw
    a co robiły wcześniej banki, co robili ludzie zatrudnieni w marketingu w
    tych bankach ??

    Zobacz np. strony banku śląskiego
    domenę bsk.com.pl zajęli w roku 1996, domena bsk.pl została zajęta przez
    "obcą firmę" w roku 1998
    - tu też uważasz że firma zrobiła świństwo bankowi ? a co ten bank robił
    przez 2 lata ? oszczędzał 300 zł rocznie na opłacie za domeny ?

    przykład mBanku też nie jest wg. mnie trafiony bo trochę miałem z NASK do
    czynienia i można o nich różnie mówić ale nie sądzę żeby mBankowi zrobili
    taki przekręt i to jeszcze z miesięcznym opóźnieniem

    zobacz na bank PKO BP - strony PKOBP.PL zajęli w roku 1996, ale już np.
    PKOBP.COM.PL - biedacy mieli pewnie za mały budżet i domena czekała aż do
    2001 roku aż ktoś się nią zainteresował

    zobacz na bank PEKAO.COM.PL zajęli domenę w styczniu 1997 a nie przyszło im
    do głowy PEKAO.PL które wolne było jeszcze przez pół roku

    we wszystkich tych przykładach opóźnienie w zająciu domen sięgało nawet
    kilku lat, więc niech nikt nie mówi że to procedury NASKU są temu winne.
    Poprostu komuś w kierownictwie zabrakło wyobraźni, okazał się osobą
    niekompetentną itp itd.

    > P.S. A co informacji w sieci - Krakow-Podgorze? :)

    ? mógłbyś jaśniej, chyba że chciałeś podkreślić że potrafisz nie tylko
    korzystać z formularza whois Nasku ale też umiesz z posta odczytać skad
    jestem :-)))