  • Data: 2004-01-22 22:03:16
    Temat: Re: Dokument elektroniczny
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle, że o tym mówi prawo bankowe. Sam napis nic nie zmienia, mogło by go
    > tam nawet nie być.

    A ja się dalej będę się upierał, że prawo bankowe NIC o tym nie mówi. Zapewne
    chodzi Ci o art 7 prawa bankowego. Ale ten artykuł dotyczy DOKUMENTU
    ELEKTRONICZNEGO a nie papierowego wydruku treści takiego dokumentu.
    Myślę że różnica pomiędzy tymi bytami jest taka jak opomiędzy osobą a jej
    odbiciem w lustrze. Niby identyczne (jak lustro jest dobre) ale jednak INNE.
    Prawa przysługujące osobie nie przysługują jej odbiciu w lustrze. Tymczasem w
    tym wątku wsztyscy oba te byty traktują wymiennie. Jesteś pewien że tak jest
    prawidłowo?

    Pozdrawiam
    ilat