  • Data: 2004-01-23 15:12:36
    Temat: Re: Dokument elektroniczny
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Jan 2004 13:22:05 +0100, i...@p...onet.pl wrote:

    >Całkowicie się zgadzam. Problem jeszcze w tym aby ZUS zechciał taki dokument
    >przyjąć a niestety nie musi. Zresztą wcale im się nie dziwię. Przekonywać
    >pracowników ZUS do zweryfikowania dokumentu elektronicznego to trochę tak jak
    >namawiać analfabetę do zweryfikowania dokumentu standardowego. Jeszcze dużo
    >czasu upłynie zanim elektronika się przyjmie w urzędach. :-(

    Chyba wcale nie tak dużo tego czasu upłynie. Ostatnio potrzebowałem
    zaświadczenia z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami. Konto firmowe mam w
    mBanku, a pani z ZUS-u zarzyczyła sobie potwierdzenie wpłaty ostatnich
    składek, bo u nich w systemie jeszcze nie ma. Wszedłem na stronę
    mBanku, wydrukowałem potwierdzenie i przesłałem faksem do ZUS-u. Po
    chwili zadzwoniłem i już wwiedziałem, że za kilka dni mogę się zgłosić
    po odbiór zaświadczenia, dokument został przyjęty.

    I co Wy na to?

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair