  • Data: 2017-12-12 20:55:12
    Temat: Re: Dobra porównywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:papgh9n9lfbp$.p20efie7fcbe.dlg@40tude.net...

    > No to te klony i inne maja oferty lokat strukturyzowanych z gwarancja
    > kapitalu. Ale - to raczej inwestycja wieloletnia.

    Dawid odradzał klony, ale na razie w ogóle jeszcze nie wiem co to jest.
    Muszę o wszystkim poczytać i porównać.

    W każdym razie decyzje będą moje i tylko na moją odpowiedzialność,
    więc proszę o rady, bez ryzyka późniejszych pretensji do Was.

    Natomiast chodziło mi raczej o krótsze terminy, ale wszystko
    jest do rozważenia.

    Pozdrawiam
    MM