  • Data: 2017-12-13 10:33:28
    Temat: Re: Dobra porównywarka potrzebna
    Od: "MM" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:2b9992e8-c301-42a0-a936-35e9c90da305@googlegrou
    ps.com...

    > Cóż, ten limit jest niestety bardzo iluzoryczny.
    > [...]

    Dziękuję Ci za te wyjaśnienia. Przemawiają one do mnie.
    Jednak za mało wiem żeby wyciagnąć z tego wnioski
    co do sposobu zainwestowania moich pieniędzy.
    Równocześnie istotne jest to, że pieniądze te muszę
    traktowa jako zabezpieczenie na wypadek chociażby
    choroby. Taką mam sytuację. Stąd niechęć do ryzyka.

    Zatem proszę o rady, jak w miarę bezpiecznie (wiem,
    że zawsze może się zdarzyć krach) zinwestować
    np. 100k PLN ?
    Oczywiście chodzi o inwestowanie przez osobę, która,
    jak widać, ma bardzo małe pojęcie o tych sprawach.
    Co nie zmienia faktu, że to ja zdecyduję, na wyłącznie
    moją odpowiedzialność.

    Proszę o rady.

    Pozdrawiam
    MM