eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji ! › Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
  • Data: 2002-03-22 09:38:07
    Temat: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bankier" <k...@o...bankier.pl> napisał w wiadomości
    news:a7c4gt$4ng$1@news.tpi.pl...
    > Nowy konkurs na serwisie bankier.pl
    >
    > Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    > Zero odsetek, zero prowizji !!!
    > Okres splaty 20 lat.
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    Ekstra! Biorę 100.000, wkładam na dobrą lokatę z miesięczną kapitalizacją ,
    z odsetek spłacam kredyt, resztę odsetek przejadam, a po 20 latach mam
    100.000 w gotówce.
    ....Marzenie ściętej głowy ,chyba..., bo w regulaminie jak byk stoi
    napisane - wygranej nie można zamienić na równowartość w gotówce. A tak się
    rozmarzyłem...Kredyt finansowany będzie chyba na podstawie faktur?

    Pozdrowienia

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl