  • 111. Data: 2011-01-17 20:59:58
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Czy może u nas to jest na pewno możliwe?
    > ???

    jaki tam george, to ja ;)))

    PS sory george, źle pociąłem

  • 112. Data: 2011-01-17 21:08:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ih2ai3$6u2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym to było 60 lat temu w kompletnie innych warunkach.
    > Czyli uważasz, ze to jest możliwe tylko w postokrągłostołowej Polsce, a
    > nie jest mozliwe w Stanach, Francji, Hiszpanii i innych państwachh swiata?

    właśnie nie.
    uważam że to jest możliwe wszędzie, w każdej chwili (jak jest problem ->
    czyli zawsze :) ) i niezależnie od systemu sprawowania władzy
    (demokracja/kapitalizm, komunizm, socjalizm, ganz egall)

    > Czego niby ma ten cytat dowodzić?

    jaki cytat ? ( niczego nie cytowałem)

    > Że jak wyjdziemy z UE to wszędzie to będzie możliwe, a u nas nie?
    > Czy może u nas to jest na pewno możliwe?
    > ???

    wszedzie to jest możliwe i niezależne od przynależnosci systemowej.

    george

  • 113. Data: 2011-01-17 21:11:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > co mam Ci powiedzieć... no skurwysyństwo i tyle... ale żeby nie było że
    > tylko PRL...
    > Nixon zrobil prawie to samo, wiec nie zalezy od "systemu".

    W sumie fakt, u nich też tajniacy odwalili Kenedyego i nikt nikogo nie
    złapał za rękę....

    Tylko mam taką nadzieje, że ci "przewidujący rodzice tajniaków (np. z WSI),
    którzy zdołali tak wychować swoich dzieci, aby miały one nadwyżki", wpoili
    swoim dzicieciom również taką zasadę, żeby po dobrze wykonanym zadaniu (np.
    odwalenie prezydenta swojego własnego kraju) nie popadali w zbytni
    samozachwyt, bo może się znaleźć jakaś sprytniejsza ekipa sąsiadów w
    porozumieniu z tajniakami jeszcze kogoś innego, za parę lat posprząta tą
    "naszą" strzałem w tył głowy jak w 1940 w Smoleńsku.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 114. Data: 2011-01-17 21:12:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > jaki cytat ? ( niczego nie cytowałem)

    > wszedzie to jest możliwe i niezależne od przynależnosci systemowej.
    >
    > george

    Przepraszałem za zostawienie "> george" po dwoim postem:)
    Odpowiadałem komu innemu:)

  • 115. Data: 2011-01-17 21:13:08
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > W sumie fakt, u nich też tajniacy odwalili Kenedyego i nikt nikogo nie
    > złapał za rękę....

    o kurwa... tą skąd masz pewność???
    sam sobie przeczysz w krótkim zdaniu; popracuj nad tym

  • 116. Data: 2011-01-17 21:18:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > o kurwa... tą skąd masz pewność???

    Kurwa taką mam jakąś pewność. Tak samo jak to że 2 wieże WTC tak same od
    pożaru nie runęły, i tak samo jak wiem o tym ,że Ali Agca strzelał do
    papieża na polecenie Kremla.

    Mogę się z tobą o te sprawy założyć, ale odpowiedź uzyskamy dopiero po
    naszej śmierci.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 117. Data: 2011-01-17 21:27:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ...le odpowiedź uzyskamy dopiero po naszej śmierci.

    Skąd wiesz?
    I czy moge jako chrześcijanin zadać to pytanie, czy nie wypada?

  • 118. Data: 2011-01-17 21:30:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skąd wiesz?
    > I czy moge jako chrześcijanin zadać to pytanie, czy nie wypada?

    Samoloty z prawdziwymi prezydentami nie lądują bez ILS.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 119. Data: 2011-01-17 21:31:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Samoloty z prawdziwymi prezydentami nie lądują bez ILS.

    A w katastrofach z premierami, premierzy przeżywają .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 120. Data: 2011-01-17 21:33:56
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A w katastrofach z premierami, premierzy przeżywają .....

    Masz rację.