  • 1. Data: 2010-12-31 13:00:59
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku netto
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2011 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku,
    - portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę
    juz po zakonczeniu sesji.
    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export ----cena zakupu 8,00 zł, cena.....zł, zysk......%
    GRUPA PSW------ ---------- 1,55 zl,
    IQP------------------------2,76 zl,
    MCI------------------------8,60 zł,
    KGHM---------------------173,00 zl,
    Photon Energy--------------4,25 zł,

    kroovka
    Uwagi:
    EEX, PSW i IQP już sa, zgodnie z oczekiwaniami z 2010 roku na rynku głównym
    WGPW i tam maja szanse zbudowac b. silne pozycje; w tych spólkach ogromna role
    pełnią po 1 lub po 2 osoby rzadzące spólkami z 1. czy 2. rzędu i nadają sens i
    wizje działania. Te spólki po wahaniach rok czy wczesniej maja szanse byc
    teraz wzorami i do naslkadowania i do podziwiania. Nie sadze by ktoras z nich
    chiala dla drobnych chwilowych zyskow oszukac malych czy srednich inwestorów.
    To Im sie nie opłaci. Jesli bedą sie rozwijac tak jak to obecnie widzimy i
    doceniamy to nasz portfel bedzie mial zalozony wymiar nie mnaij niz 100%, bo
    stać te PODMIOTY na to, by pobić realnym rozwojem i zyskami netto (tu element
    skali) takich potentatów jak KGHM , czy MCI.

    MCI i KGHM to jednostki gospodarcze o nieznanych jeszcze w kraju, ale
    potężnych perspektywach. Jako jednostki i jako całość potrafia walczyć o
    swoje, i na ulicach i w sądzie o odszkodowania (JTT) i o pozycje na globalnej
    arenie gospodarczej..., poczynając od ognia w hucie i w oczach walczących o
    swoje i spólki sukcesy...to mocna pozycje porrfela...

    Photon Enegry spełnia trudna, ale ciekawa rolę weryfiakatora sensu i
    wielkości "dotacji europejskich" na różnego typu "ziolone-, czy eko- energie"
    na które jest poczatkowo zgoda i przyzwolenie i zwolnienia podatkowe i
    entuzjazm,.... ale do czasu; do czasu, gdy w rządzie brakuje kasy i wszystko
    wstecznie mozna cofnąć, nie dbając o to kogo to utopi, bez szans ratunku
    (czyli utopi ekologicznie), ale wtedy góre bierze inicjatywa władz spólki
    znalezienia rynków, które jeszcze nas potrafią docenić; ...to jest taka
    spolka..POWODZENIA Panie Photon Energy!!-tez na naszym rynku i w naszym
    portfelu.

    PODTRZYMUJE ZASADĘ STAŁEGO SKŁADU PORTFELA.
    - czy tak gram w realu?
    - z zasady tak, jeśli spółki nie zrobią błędu dla mnie nie do zaakceptowania.
    Ale wtedy do końca roku będą tu podawane wyniki i niech rynek widzi jaki to ma
    wpływ na ich notowania i jaki ma wpływ na szacunek tych inwestorów którzy im
    zawierzyli swoje realne pieniadze.
    kroovka

    Na końcu uwaga:
    Tem portfel nie stanowi podstawy do podejmowania decyzji inwstycyjnych ,
    zgodnie z własciwą ustawą, nie może byc podstawą do dochodzenia jakichkolwiek
    odszkodowań od autora podanego portfela.

    Ale oczywiscie jest to mój obecny portfel, choć byc może łatwo jest stworzyc i
    tu podać inne portfele, w skali roku znacznie skuteczniejsze. Warto porównywać
    włąsne plany portfelowe z postepami róznych funduszy czy filarów....to
    pouczajace. te dane sa darmowe i moga nas uczyc planowania długopterminowego
    (rocznego).

    Powodzenia,

    kroovka

    Dziekuje tym którzy ucza sie indywidualnego inwestowania; to początek większej
    działalnosci gospodarczej. I w tym zakresie i w zakresie np.
    pozyskiwania "środków unijnych" bijemy nie tylko podobna do nas wielkościa:
    np. moja kochaną Hiszpanię.... .

  • 2. Data: 2011-01-01 15:28:06
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku netto
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > MCI------------------------8,60 zł,

    Ooo raz w życiu uprzedziłem kroovkę, mam to już od maja :D

    Ale przekonałeś mnie, 1/3 portfela na ten rok, robię z twoich propozycji.

  • 3. Data: 2011-01-03 18:22:48
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Ooo raz w życiu uprzedziłem kroovkę, mam to już od maja :D
    >
    > Ale przekonałeś mnie, 1/3 portfela na ten rok, robię z twoich propozycji.

    Ale jaki sens ma wchodzenie w KGHM na obecnych poziomach to nie wiem.

  • 4. Data: 2011-01-03 20:55:56
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku 0,93 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2011 ROK

[...]

    Eko Export ----cena zakupu 8,00 zł, cena 7,51 zł, zysk -6,12 %
    GRUPA PSW------ ---------- 1,55 zl, cena 1,55 zł, zysk 0%
    IQP------------------------2,76 zl, cena 2,70, zysk -2,17 %
    MCI------------------------8,60 zł, cena 8,85 zł, cena 2,91 %
    KGHM---------------------173,00 zl, cena 170, zysk -1,73 %
    Photon Energy--------------4,25 zł, cena 4,79, zysk 12,71 %

    kroovka

    ZYSK AKTUALNY 0,93 %

    UWAGI:
    W KGHM liczę na nadal rosnąca cene srebra, co da, w skali rocznej, ponad 1,5
    miliarda zlotych??? To muszę do jutra zweryfikowąć ale srebo już stanowi duży
    udział w zyskach spółki.

    IQP i MCI, po upublicznianiu wielu spólek na NC czy rynku regulowanym, w 2011
    roku, wycenią te aktywa rynkowo, ku naszemu zaskoczeniu; podobnie postąpi
    DEPEND wchodzacy w sklad PSW a dzisiajszy 38% wzrost DEPEND, wskazuje na to,
    że ten proces w tych trzech spółkach już się zaczyna.

    EEX ma chorobe wieku dzieciecego, pamietając o wycenie dla PZU 6,00 zlotych za
    akcje.
    Korekta potrwa jakis czas, ale ta spółka jest w portfelu do konca roku 2011 i
    wzrosnie ponad 100%, więc mało mnie obchodzi jej obecny spadek, który jest
    jakby zaplanowany już na wstępie. Po 1 kwartale i tak będzie akcja EEX
    wyceniana na poziomie ponad 8 zlotych. A czy to bedzie 8 czy 10 złotych to juz
    jest bardziej ciekawe dla mnie.

    Photon nie wymaga reklamy; to potężna spółka (choc obecnie nisko wyceniana) o
    takiej mocy innowacyjnej w skali europejskiej, kreowanej juz dokonywanymi
    finalizacjami inwestycji dla róznych podmiotów, iż jej obecność tutaj jest dla
    mnie oczywista.

    kroovka

  • 5. Data: 2011-01-04 00:45:44
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Fidelio wrote:

    > Ale jaki sens ma wchodzenie w KGHM na obecnych poziomach to nie wiem.

    Akurat w KGHM nie planuję, a MCI już mam, ale 3 pozostałe wezmę. Całkiem
    możliwe, że KGHM da jeszcze z 50% zarobić, ale w 100% to nie wierzę :)

  • 6. Data: 2011-01-04 19:59:11
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku 0,93 %
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 03-01-2011 o 21:55:56 <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > DEPEND wchodzacy w sklad PSW a dzisiajszy 38% wzrost DEPEND, wskazuje na

    MCI ok, ale reszta spada sobie, ma gdzie, co widać na longterm

    > EEX ma chorobe wieku dzieciecego, pamietając o wycenie dla PZU 6,00
    > zlotych za
    > akcje.
    > Korekta potrwa jakis czas, ale ta spółka jest w portfelu do konca roku

    szukałbym oparcia coś powyżej 5 zł... oby.

    > Photon nie wymaga reklamy; to potężna spółka (choc obecnie nisko

    wymaga - taki czeski zart ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2011-01-06 10:14:14
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku -2,82 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek NA 2011 ROK

[...]

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 6,85 zł, zysk -14,37 %

    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,39 zł, zysk -10,32%

    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,53, zysk -8,33 %

    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,47 zł, cena -1,53 %

    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 166,5,  zysk -3,76 %

    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 5,04,  zysk 18,59 %

    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu 13,08 zł, cena 13,08 zł, zysk 0% (zakupiona
    wczoraj)

    ZYSK AKTUALNY -2,82 %

    kroovka

  • 8. Data: 2011-01-26 21:20:51
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku -1,03 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK

    - plan to 100% zysku w skali roku,

    - portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę

    już po zakończeniu sesji.

    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,44 zł, zysk -7,00 %

    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,35 zł, zysk -12,90%

    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,40, zysk -13,04 %

    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,67 zł, cena +0,81 %

    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 167,0  zysk -3,47 %

    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 5,55,  zysk +30,59 %

    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,79 zł, zysk -2,21%

    GPF CAUSA cena zakupu 0,04 zł, cena 0,04 zł , zysk 0,00%

    ZYSK AKTUALNY -1,03 %

    kroovka

    GPF Causa (( grupa finansowo prawna o potencjale bycia lokalnym potentatem w
    wybranych dziedzinach, po odszukaniu i doprecyzowaniu zakresu unikatowej
    działalności) tak jak swego czasu MW Trade...) i ma byc czarnym koniem portfela
    obok SADOVAYA (potentata ukraińskiego, węglowego) i PSW, który ma tyle ma węgla
    na składach i takie mocne popytowe ssanie na 2011 i 2012; kontrakty te w 100% są
    wielce mocno wsparte fundamentalnie.

    kroovka

  • 9. Data: 2011-01-26 21:47:16
    Temat: http://gornictwo.wnp.pl/notowania/ceny_wegla/
    Od: k...@p...onet.pl

    http://gornictwo.wnp.pl/notowania/ceny_wegla/

    to tak dla kształtowania ogólnej wiedzy,

    kroovka

  • 10. Data: 2011-01-28 11:03:19
    Temat: Re: http://gornictwo.wnp.pl/notowania/ceny_wegla/
    Od: " " <v...@N...gazeta.pl>

    kroovko spoglądasz jeszcze czasem na alchemię?