  • 1. Data: 2010-12-31 15:51:59
    Temat: ofermom gratulujemy:))))
    Od: h...@p...onet.pl

    zapewne większość OFE-zarządzających głosowała dwiema rekami za PO:)))))))

    gratulacje trafnego w ?????10 wyboru

  • 2. Data: 2010-12-31 16:40:07
    Temat: Re: ofermom gratulujemy:))))
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > zapewne większość OFE-zarządzających głosowała dwiema rekami za PO:)))))))
    >
    > gratulacje trafnego w ?????10 wyboru

    o ile dobrze zrozumiałem
    to obcięta została część składki którą OFE musiała zamieniać na obligacje
    wiec realna strata dla OFE to "tylko" prowizja (4% ??) od wartości obligacji
    dla zarządzających OFE to faktycznie cios
    dla reszty społeczeństwa zysk.

    pomijam fakt bezkarnego "szukania oszczędności w kieszeniach podatników*"

    *D.Tusk

  • 3. Data: 2010-12-31 17:49:40
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec realna strata dla OFE to "tylko" prowizja (4% ??) od wartości
    > obligacji
    > dla zarządzających OFE to faktycznie cios

    Dokładnie, chodzi o część kasy która z budżetu szła do OFE, ci odkrajali
    kawałek tortu tylko dla siebie, i te uszczuploną reszte reszte zwracali
    budżetowi kupując obligi.

    Czyli dawałeś pieniądze OFE, oni sobie brali procent a reszte pożyczali ci
    znowu na procent.
    Naprawde tę ga głowa musiała nad tym myśleć i jeszcze wmówić ludziom, że na
    tym więcej odłożą na emerytury.

    Taki to cios dla naszych kieszeni, że ten wałek zostanie poważnie
    ograniczony:)))))

  • 4. Data: 2011-01-01 18:48:13
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-12-2010 o 17:40:07 pm <x...@w...pl> napisał(a):

    > dla reszty społeczeństwa zysk.

    to sie okaże za jakiś czas - czy ktos sie nie połakomi na ten ZUS. A
    mechanizm faktycznie 'zarobkowy' był.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2011-01-02 00:52:08
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości grup

    > to sie okaże za jakiś czas - czy ktos sie nie połakomi na ten ZUS. A

    cóż

    osobiście to myślę że cały zus trzeba by do piachu posłać
    i dać emeryturę urzędową/minimalną
    za to ze się ma obywatelstwo polskie i np 65 lat.

    resztę trzeba uzbierać samemu.
    o dziwo nawet takie głosy w rzędzie było słychać ostatnio.

    ogólnie wszelkie subfundusze (jak w ZUS) w ramach budżetu sa szkodliwe

  • 6. Data: 2011-01-02 07:50:06
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > za to ze się ma obywatelstwo polskie i np 65 lat.
    >
    > resztę trzeba uzbierać samemu.
    > o dziwo nawet takie głosy w rzędzie było słychać ostatnio.

    Życzę Ci abyś zachorował w tym roku na nieuleczalną
    chorobę kręgosłupa i leczył się a następnie utrzymywał do
    końca życia z tego coś sam uzbierał.
    To w nagrodę za Twoją w/w wypowiedź która ma taki
    sam sens jak moje życzenia.

  • 7. Data: 2011-01-02 10:34:27
    Od: Virck <v...@v...net>

    On 2011-01-02 08:50, Emeryt wrote:
> [...]
    > chorobę kręgosłupa i leczył się a następnie utrzymywał do
    > końca życia z tego coś sam uzbierał.
    > To w nagrodę za Twoją w/w wypowiedź która ma taki

    A tobie zyczyc tylko tego abys nie byl cizarem dla spoleczenstwa ktory
    wplacil nieomal nic a chce fortune....Bo mu sie nalezy za wydalanie w
    Polsce co2....

  • 8. Data: 2011-01-02 11:19:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Emeryt" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > chorobę kręgosłupa i leczył się a następnie utrzymywał do
    > końca życia z tego coś sam uzbierał.
    > To w nagrodę za Twoją w/w wypowiedź która ma taki

    ale wiesz żeby aby ratować tego z chorym kręgosłupem należy z użyciem siły
    okraść 100 innych, którzy prawdopodobnie wcale nie chcą sie składać na tego
    chorego bo np. jest nieprzyjemnym typem i wszyscy przyjaciele mają go gdzieś

    george

    http://www.youtube.com/watch?v=PGMQZEIXBMs&feature=p
    layer_embedded

  • 9. Data: 2011-01-02 11:44:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

> [...]
    > okraść 100 innych, którzy prawdopodobnie wcale nie chcą sie składać na
    > tego chorego bo np. jest nieprzyjemnym typem i wszyscy przyjaciele mają go

    To jest bardzo ważne pytanie. Czy do pomocy innym państwo powinno zmuszać
    swoich obywateli? Oczywiście odpowiedź urzędników jest znana. To urzędnicy
    decydują jak wysoka to ma być pomoc i komu ją przydzielić. Odpowiedz
    większości płacących jak na razie też znam. Trzeba zmuszać. Choć rozwiązanie
    problemu wydaje się proste. Wszyscy ci, którzy chcą pomagać powinni się
    zrzeszyć. Zatrudnić tych urzędników, którzy się teraz tym zajmują i sami
    decydować komu pomóc i ile. Podobnie, według mnie, powinna być rozwiązana
    każda forma pomocy. Pomocy w nauce, pomocy w podróżach dookoła świata,
    pomocy w pisaniu książek czy pomocy w dłubaniu w nosie. Państwo nie powinno
    zmuszać podatników do pomocy. Tak sądzę.

  • 10. Data: 2011-01-02 12:07:32
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pomocy w pisaniu książek czy pomocy w dłubaniu w nosie. Państwo nie
    > powinno
    > zmuszać podatników do pomocy. Tak sądzę.

    :) Jest nawet prostsze wyjście. Dajmy ludziom pomóc sobie nawzajem
    dobrowolnie.
    Założenie że należy zmuszać siłą do pomocy bo ludzie z natury są niezdolni
    do empatii i dlatego należy stworzyć aparat przymusu do okradania innych z
    ich pracy jest dość karkołomny.

    Wracając do przykładu z chorym na kregosłup.. aby mu "pomóc" należy połamać
    innym ich kręgosłupy.

    george