  • 51. Data: 2004-05-04 13:37:15
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 21:24:47 +0000 (UTC), w <c76dav$j1h$1@inews.gazeta.pl>, " S.T."
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > Eeee, chyba czytasz zbyt szybko,
    > powinieneś raczej spytać:
    > "Dlaczego Radek P. uważa że mBank jest zły" ;-)
    > Fakt, że on sporo pisze,
    > ale o jego wiedzy o mBanku można z całą pewnościa napisać tylko tyle
    > że zna sie na błędnym logowaniu, bo robił to już tyle razy ... ;-P
    > Reszta to tylko ... z resztą sam widzisz :-)

    W przeciwieństwie do poniektórych pretorianów przynajmniej coś o mbanku wiem.
    :) I nie bierz tego do siebie, ale jak znam życie pewnie powienieneś, prawda?
    ;>

  • 52. Data: 2004-05-04 13:39:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 4 May 2004 14:49:45 +0200, "PMZ" <p...@b...pl> wrote:

    >Kupuje tylko to, ktore musze, czyli OC. Raz do roku nie przeszkadza mi sie
    >przejsc do agenta.
    ...i płace kartą.

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2004-05-04 13:43:17
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał w
    wiadomości news:c77f909tj4au5oev9433vuq254vo42ugtd@4ax.com...

    > ...i płace kartą.

    No ja akurat gotowka, bo moj agent ma w kantorze tylko blankiety i dlugopis
    :-)

    Pozdr,
    PMZ

  • 54. Data: 2004-05-04 13:47:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:
    > nie chce zanudzac ale jak chcesz:
    no to będę podliczał sumę w nawiasie:
    - czynsz(1),
    - prad+gaz(2)(bo co 2 m-ce),
    - woda (z czynszem)
    - telefony (PZ)
    - oplaty za tv (2 i 1/3)(płacę co kwartał można i co rok)
    - podatki (z firmowego, ZUS także)
    - polisy, (2 i 2/3) (4xdo roku = 1/3/mc)
    - splaty KK (automatyczna)
    - biuro maklerskie (wolę SFI)
    - aukcje (b.rzadko)
    - przelewy miedzy wlasnymi rachunkami (4 i 2/3)
    - rozne pojedyncze faktury.(5)
    Doliczyłem się 5/mc gdzie jest 20?
    (W rzeczywistości wychodzi mi przeciętnie 6-7szt.)
    Dla jasności - nic nie płacę na poczcie czy w kasie banku,
    za wygodny jestem.

    > Ja na pewno robie wiecej niz 20 na miesiac :-)
    > Jak ktos ma np. 2 mieszkania to oczywiscie liczby sie podwajaja..
    To chyba nie 'średnioprzeciętny' użytkownik???

    > Twierdze ze kazdy normalnie funkcjonujacy czlowiek
    > ma przynajmniej 10 rachunkow do zaplacenia.
    To ja jestem już nienormalnie funkcjonujący?
    Czy Ty mnie przypadkiem nie chcesz obrazić?;-)))

    > A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na pewno wyjdzie blizej 20 niz 10.
    Niektórzy to zupełnie co innego, może płacą przelewami za bułki?;-)

    Zupełnie mnie nie przekonałeś, chcesz dalej próbować?

    > D.
    St.

  • 55. Data: 2004-05-04 13:54:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:

    > kazdy musi placic miesieczne rachunki. I albo biega do kas albo robi
    > przelewy. Nie znam nikogo kto by mial mniej niz 10 rachunkow miesiecznie do

    Biedaczysko. Niewielu musisz mieć tych znajomych. Ja mam np. 2 rachunki do
    zapłacenia miesięcznie. ICMPTZ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 56. Data: 2004-05-04 13:55:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Przeginasz. Ty i Twoi znajomi to nie cały świat. Są tacy, którzy nie robią w
    > ogóle przelewów, albo robią ich kilka. A Ty stwierdzasz autorytatywnie, że
    > średnia wychodzi tyle i tyle. Na jakiej podstawie?

    Pewnie na tej samej podstawie, na której R. Popławski. Własnego widzimisia.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 57. Data: 2004-05-04 14:30:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 May 2004 13:55:38 +0000 (UTC), w <2t4097a0bei3995n3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Pewnie na tej samej podstawie, na której R. Popławski. Własnego widzimisia.

    Przecież napisałem, że nie wymagam od ciebie umiejętności obserwacji...

  • 58. Data: 2004-05-04 14:32:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Jestes tego pewien? Na zachodzie to nawet polowa dochodu bankow. U nas tez
    > powoli tak bedzie.

    Na którym Zachodzie? Bo ten, który ja znam, czyli w Niemczech nie płacisz
    za żaden przelew. Vide Kreissparkasse i ich system Online

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 59. Data: 2004-05-04 14:34:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Na którym Zachodzie? Bo ten, który ja znam, czyli w Niemczech nie
    > płacisz za żaden przelew. Vide Kreissparkasse i ich system Online

    A ile placisz za obsluge konta, za wydanie kart, kredytów itp? Tez sa
    bezplatne?

    http://www.PRnews.pl

  • 60. Data: 2004-05-04 14:39:49
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > W przeciwieństwie do poniektórych pretorianów przynajmniej coś o mbanku wiem.
    > :)

    buahahahahh
    dawno mnie nikt tak nie rozbawił :)))