  • 61. Data: 2004-05-04 14:40:40
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A ile placisz za obsluge konta, za wydanie kart, kredytów itp? Tez sa
    > bezplatne?

    Zaraz, zaraz. Ciągle mówimy o opłatach za przelewy czy ogólnie o bankach?
    :>

    Bo ktoś tu chyba zmienia temat

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 62. Data: 2004-05-04 14:44:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Zaraz, zaraz. Ciągle mówimy o opłatach za przelewy czy ogólnie o
    > bankach?
    >>>

    > Bo ktoś tu chyba zmienia temat

    Ooo, pekasz? :P
    Pisalem o oplatach za ulugi i produkty jako procencie dochodow bankow.
    Popatrz zreszta na Polske i zobacz, ze przychpody odsetkowe z roku na rok
    maleja, a te z oplat i prowizji rosna.
    Poza tym model biznesowy 1 banku akurat w przypadku Niemiec nic nie oznacza
    ;) Wiesz ile tam bankow jest??? :)
    Wracajac d przelewow - masz bzplatne przelewy - bank odbija sobie gdzie
    indziej - albo np. zadowala sie nizszym zyskiem w ogole - bo to jakis
    Landowy bank itp.
    Oplaty - to moze byc np ubezpieczenie za karta ;) wyplaty z bankomatow, za
    wydanie karty, czekow, za rozpatrzenie wniosku kredytowego itp itd.

    http://www.PRnews.pl

  • 63. Data: 2004-05-04 15:27:40
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    PMZ <p...@b...pl> wrote:

    > Pytanie co prawda nie do mnie, ale tak jest chyba nadal w Multi? 3 zł
    > miesiecznie i przelewy bezplatne. Ale nie wiem, czy mozna zrezygnowac z
    > Electrona, bo wtedy + 2 zl miesiecznie, AFAIR.

    można zamiast VE wziąć debetową VC - opłata 30 zł na dwa lata

    Jacek

    --
    Wynikiem kontaktu władzy z obywatelem było 17 dni zwolnienia lekarskiego.

  • 64. Data: 2004-05-04 16:01:13
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ooo, pekasz? :P

    Nic z tych rzeczy. Walczę do końca :D

    > Pisalem o oplatach za ulugi i produkty jako procencie dochodow bankow.
    > Popatrz zreszta na Polske i zobacz, ze przychpody odsetkowe z roku na rok
    > maleja, a te z oplat i prowizji rosna.

    Fakt. Mądrego to i przyjemnie posłuchać :)

    > Poza tym model biznesowy 1 banku akurat w przypadku Niemiec nic nie oznacza
    > ;) Wiesz ile tam bankow jest??? :)

    Wiem. Od groma, ale liczy się fakt. Nawet na tym tzw. Zachodzie nie kasują
    za wszystko ;)

    > Oplaty - to moze byc np ubezpieczenie za karta ;)

    Nie ma

    >wyplaty z bankomatow,

    W obcych tak. We własnej sieci nie. A tak na marginesie. W Niemczech to
    mają gorzej z bankomatami. Tam każdy bank ma z reguły własną sieć
    bankomatów a wypłaty z obcego kosztują. U nas jest pod tym względem super
    komfortowo ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 65. Data: 2004-05-04 16:16:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Wiem. Od groma, ale liczy się fakt. Nawet na tym tzw. Zachodzie nie
    > kasują za wszystko ;)

    Nie wiem czy za wszystko ale akurat fajna rzecz wpadla w lapy. Cytuje za
    Parkietem

    "Deutsche Bank osiągnął w pierwszym kwartale największy od trzech lat zysk
    netto. (...)
    Oprócz pokaźnych oszczędności do poprawy rezultatów przyczyniły się głównie
    zyski z handlu papierami wartościowymi. Dzięki operacjom na własny rachunek
    bank zarobił 2,04 mld euro - o 14% więcej niż przed rokiem, a wpływy z opłat
    i prowizji wzrosły o 4%, do 2,4 mld euro.
    (...)
    Wpływy z oprocentowania netto zwiększyły się z 1,31 mld euro, do 1,39 mld
    euro. Tymczasem z 234 mln euro do 123 mln euro zmalały odpisy na pokrycie
    złych długów. "
    Te dane cos mowia, prawda? :) (oczywiscie rowniez o tym, ze prowizje mozna
    ciachac na klientach korpracyjnych ;) No ale banki detaliczne tez maja
    podobna strukture dochodow

    http://www.PRnews.pl

  • 66. Data: 2004-05-04 16:25:50
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Przypuszczam (ale tylko przypuszczam, bo w placówce byłem tylko przy
    > otwieraniu konta), ze trzeba okazać dowód os. albo inny podobny
    > dokument. I tyle.

    Potwierdzam :-)
    Rozne rzeczy czesto chca ode mnie w bankach, jakies kody, nr konta,
    karty identyfikacyjne i jakos nigdy tego nie mam/nie pamietam ale
    jakos DO rozwiazuje te problemy =)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 67. Data: 2004-05-04 16:40:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wilczek napisał:

    > Potwierdzam :-)
    > Rozne rzeczy czesto chca ode mnie w bankach, jakies kody, nr konta,
    > karty identyfikacyjne i jakos nigdy tego nie mam/nie pamietam ale
    > jakos DO rozwiazuje te problemy =)

    Jak załatwiam jakieś sprawy w "marmurku" (na szczęście nie muszę często
    tam chodzić) to też pracownicy banku proszą mnie o DO. A jeśli się
    zdarzy, że obsługuje mnie pracownik, który mnie pamięta to i DO
    pokazywać nie muszę :-)

    K.

  • 68. Data: 2004-05-04 16:46:55
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    Łooooo ale wywołałem burze.

    Czy nie sadzicie, że ta dyskujsa nie ma sensu. Jeden wykonuje 20 przelwów
    miesiecznie i potrzebuje stałej opłaty za konto, a drugi kupuje raz na
    miesiąc na allegro i robi jeden przelew mTransferem, ma nie stałe dochody i
    potrzebuje konta żeby niepłacic na poczcie za przelewy. Dla jednych mBank
    jest najlepszym rozwiazaniem, dla drugich inny jest lepszy. Nie można
    klasyfikowac, że jesli ten zrobił tak to wsyzscy muszą do nie go iść, albo z
    niego uciekać. Mamy wolny kraj i możemy wybierac między różnymi bankami.

    Swoją droga to ciekawe czy banki zdecydują się na wprowadzenie różnych
    taryf, np. stała opłata za prowadzenie konta i wszystkie operacje darmowe,
    albo brak opłatza prowadzenie, ale opłata za każde "pierdnięcie".

    A propo przecież w mBanku nie ma opłat za kazde pierdniecie, tylko za
    przelewwy i to tylko zewnętrzne. Np zakłądając lokate, czy zamawiając liste
    haseł jednorazowych juz się nie płaci.

  • 69. Data: 2004-05-04 16:56:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Szymekg wrote:

> [...]
    > taryf, np. stała opłata za prowadzenie konta i wszystkie operacje
    > darmowe, albo brak opłatza prowadzenie, ale opłata za każde

    Wiele banków ma różne opłaty za konto w zależności od tego czy i za co się
    płaci dodatkowo np. ING, BPH, BZWBK.

    Bobgan B.

  • 70. Data: 2004-05-04 18:41:29
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Twierdze ze kazdy
    >normalnie funkcjonujacy czlowiek
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ma przynajmniej 10
    > rachunkow do zaplacenia. A niektorzy maja wiecej niz 20. Srednia na
    pewno
    > wyjdzie blizej 20 niz 10.

    Dave, przestań!
    moje przelewy to czynsz + prad/gaz + telefon stacjonarny + spłata KK
    suma to 4 (cztery)

    nie zawsze je opłacam przelewem, bo:
    - koło domu jest agencja pko, gdzie płace czynsz bez prowizji
    - prad/gaz place KK w Enei bez prowizji i splacam kartę za 51 dni ;)
    - karte w oddziale na ostatnia chwile ostatniego dnia przed 16.00 :-) (w
    BZ)

    Zostaje JEDEN. telefon stacjonarny, a i to dopiero zacząłem płacic
    przelewem od zeszłego mca. Wczesniej na poczcie czy w B. Spóldzielczym w
    kasie.

    czyliz jestem "nie-normalnie funkcjonujacy czlowiek" ???

    tez nie mieszkam na dworcu, jak Glenn, Robert, i wielu, wielu innych nie
    majacych ani 10 ani tym bardziej 20 przelewów. a mam rodzine, mieszkanie,
    stała prace, regularne wynagrodzenie, 9 RORow, 1xKK...

    szakiś dziwny jestem, nie robię przelewów...
    ;)
    zbyszko janke