  • Data: 2009-01-23 19:14:37
    Temat: Re: Dieter masz wątpliwości co do Dutkiewicza ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciej wrote:

    > W tym kontekście z ulicy=bez znajomości. Wydawało mi się oczywiste....

    Dla mnie to jest dziwne oczekiwanie. Każdy ma jakieś znajomości i przy
    doborze ludzi do jakiegoś projektu dobieramy ludzi, do których mammy
    zaufanie i których znamy, jeżeli zależy nam na tym by projekt się udał.
    Każdy tak robi. Skąd się bierze mniemanie, że współpraca ze znajomymi to
    jest coś złego. Złe jest okradanie i oszukiwanie innych. To działanie, po
    udowodnieniu, powinno być karane. Osoba obca nie daje żadnej rękojmi, że
    będzie pracowała lepiej niż znajoma. Wprowadza za to nieufność i niepewność
    w zespole. Zespół traci czas na to aż wszystkie współpracujące ze sobą
    osoby nabiorą do siebie zaufania i staną się znajome. Według Ciebie w tym
    momencie zespół należałoby natychmiast rozwiązać.