  • Data: 2013-07-27 02:50:48
    Temat: Re: Deficyt i dług
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" kstk03$236$...@n...news.atman.pl

    > Mimo wszystko w '89 depozytów bankowych nie nacjonalizowali.

    Liwiusz -- chyba nie masz ,,swoich'' lat. Depozyty traciły wielokrotnie
    na wartości dzięki licznym posunięciom finansowym takim jak sztuczne
    kursowanie walut czy waloryzacja ;) książeczek mieszkaniowych. Masa
    ludzi straciła dorobek życia dzięki ;) Balcerowiczowi i jego znienacka
    podwyższonych oprocentowaniach kredytów -- z 3% rocznie mogły skoczyć
    na kilkadziesiąt miesięcznie. No i była też hiperinflacja.

    Ale obok strat były i zyski -- wyrosły potęgi gospodarcze na handlu
    wódką czy kupowaniu mienia narodowego za bezcen.

    Poniżej piszę to, czego nie chcesz czytać, więc nie czytaj i nie marudź.
    Dotyczy to także innych ludzi -- nie chcę kaleczyć uczuć religijnych.

    Na tym tle Kopania (wielokrotnie przeze mnie opisywany) kradł jako
    dziekan wydziału i kierownik działu wydawnictw a ja zarabiałem
    uczciwie, wierząc w nową Polskę i w świętość Kościoła oraz
    w nieskazitelność Jana Pawła II.

    W 2001 roku mogłem zarabiać 10 tysięcy pln dziennie (nadal uczciwie)
    a chwile później mogłem zarabiać jeszcze więcej -- ale zamiast tego
    zarabiania, spotkało mnie zrujnowanie finansowe po którym przyszło
    zrujnowanie zdrowia. Pieniądze niby można odzyskać -- jak widać,
    raczej nie jest to łatwe. Zdrowie ponoć też -- pewnie po 10 latach
    ćwiczeń będę miał zdrowy kręgosłup. ;) Z przymrużeniem, bo jednak
    starzeje się, nie młodnieję, a na dodatek brak mi forsy na
    zdrowienie. Ale czasu -- NIJAK nie można odzyskać.

    Pod koniec lat 80 kto przejmował władzę w Polsce? Kościół.
    Doszło wówczas do zrujnowania gospodarki.

    Później obalano Kwaśniewskiego i Millera -- tu zrujnowano mnie.
    Tacy jak ksiądz teolog Leszek Struk -- nie kryli, że walka
    o władzę wymaga ofiar, czasami ofiar niewinnych ludzi. Wówczas
    zakładano, że po błyskawicznej wojnie i przejęciu władzy przez
    Kościół, rodzina firma zarobi i wynagrodzi mnie. Później założono,
    że będę mścił się, że kupię karabiny maszynowe i będę strzelał
    do ludzi w czasie świąt lub zdetonuję ładunki wybuchowe w kościele...
    [Rydzyka czy Makulskiego zapewne na takie mordowanie stać]

    Następnie na chwile do władzy doszli Kaczyńscy, a chwilę później Tusk,
    Teraz też może dojść do rujnowania...

    -=-

    Aby usunąć ropiejący wrzód jakim było wg Rzymu/Watykanu żydostwo,
    wprowadzono rujnowanie Europy... W wyniku wiadomej wojny z Europy
    ubyło chyba 6 milionów żydów.

    -=-

    Ale może ja nie mam racji. ;) Może biskupi naprawdę żyją w ubóstwie i nędzy. ;)
    Może nie przejmują majątków, może nie bogacą się ponad miarę, może naprawdę są
    uczciwymi ludźmi brutalnie atakowanymi przez takich jak ja, chamów, prostaków,
    ludzi bez wykształcenia wyższego, bezmyślnych, chciwych, chaotycznych, złych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'