  • Data: 2013-07-27 20:37:29
    Temat: Re: Deficyt i dług
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." i036833av9r2.14n5ujjlt7fil$....@4...net

    > Nie zrozumiales, ale to NTG.

    Zrozumiałem. Jak masa ludzi nie pojmujesz (nie wiesz?)
    tego, że bryła sztywna obraca się cała o tyle samo stopni.
    Księżyc kręci się wokoło Ziemi, Ziemia wokoło Księżyca,
    oba ciała wokoło środka masy itd...

    Wiem, że plotę bzdury ;) -- toż Kopernik stwierdził, że
    nie Słońce obraca się wokoło Ziemi, ale Ziemia wokoło
    Słońca? Nie -- on zauważył, że jeśli umieścimy Słońce
    w centrum obrotów, obliczenia będą łatwiejsze. :)

    Miałem Ci tego nie pisać, ale że dziś taki upał... ;)

    > Ale ja nie o ilosci, tylko o pryncypiach :-)
    > Co sie stalo ze naruszamy pryncypia aby podniesc PKB ?
    > Czyzby widmo przekroczenia 60% zajrzalo Europie w oczy ? :-)

    Tego nie wiem. IMO zakładano szybki wzrost gospodarczy oparty
    między innymi o wzrost cen nieruchomości, ale cena tychże nie
    może iść w górę przy zerowym (lub nawet ujemnym) przyroście
    naturalnym.

    IMO świat przechodzi głęboki kryzys jak za czasów wprowadzania silnika
    parowego czy elektrycznego -- wszędzie ludzie są zastępowani automagami.
    Te automagi niosą zysk pracodawcom i bezrobocie, czyli społeczne obciążenie

    > Czy sie po prostu panienki i narkotyki opodatkuje i bedzie na splate
    > zadluzenia ?

    Opodatkowano trutki (alkohol i tytoń) więc dlaczego nie można
    opodatkować dupczenia? Zysk podwójny -- wpływy do budżetu i mniej
    prostytucji... Po co dziś płacić za wożenie i jutro dostawać zwrot,
    skoro te czynności są opodatkowane? Łatwiej zawrzeć małżeństwo i mieć
    z głowy owe podatki. :) Do tej pory małżeństwa były płatne podwójnie,
    czyli i rozwód kosztował, i ślub, dlatego nie każdy miał na nie ochotę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'