  • Data: 2013-07-28 10:17:02
    Temat: Re: Deficyt i dług
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 20:37:29 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." i036833av9r2.14n5ujjlt7fil$....@4...net
    >
    > Zrozumiałem. Jak masa ludzi nie pojmujesz (nie wiesz?)
    > tego, że bryła sztywna obraca się cała o tyle samo stopni.
    > Księżyc kręci się wokoło Ziemi, Ziemia wokoło Księżyca,
    > oba ciała wokoło środka masy itd...

    Nie da sie tego wykryc jednym akcelerometrem, ani nawet trzema
    mierzacymi w trzech osiach.
    Trzeba wiecej akcelerometrow lub "zyroskopy"

    > Opodatkowano trutki (alkohol i tytoń) więc dlaczego nie można
    > opodatkować dupczenia? Zysk podwójny -- wpływy do budżetu i mniej
    > prostytucji...

    no ale w pryncypiach mamy ze kto czerpie korzysci z cudzego nierzadu
    podlega karze .... panstwo posadzic ?

    J.