  • 11. Data: 2002-11-27 13:40:34
    Temat: Re: Debet w BZWBK24
    Od: Jarosław Bierczyński <j...@h...pl>

    <t...@p...onet.pl> napisal:

    > Trzyma mnie tam Visa Classic (debetowa) ktora sobie kiedys wyrobilem.
    > Na kredytowa nie mam szans a z debetowymi "wypuklakami" tez jest
    > ciezko w innych bankach.

    Witam,

    Jesli Twój oddzial na to pozwala (na ichnim WWW jest lista oddzialów, które
    _nie pozwalaja_), otwórz konto a'vista, a Konto24 zamknij. Classic wziety do
    a'vista zwalnia z oplat za prowadzenie konta, wiec cale roczne koszty to 40
    zlotych. Oczywiscie musisz wytlumaczyc niedysponentce, ze taki motyw jest
    mozliwy i zaznacz, ze maja Ci wlaczyc do tego obsluge przez Net. Polecam,
    sam korzystam z takiego rozwiazania :)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2002-11-27 15:04:27
    Od: t...@p...onet.pl

    On Wed, 27 Nov 2002 14:40:34 +0100, Jaros3aw Bierczynski
    <j...@h...pl> wrote:

    Witaj

> [...]
    >mozliwy i zaznacz, ze maja Ci wlaczyc do tego obsluge przez Net. Polecam,

    Dzieki
    A czy mozna "przeniesc" ta karte do konta a'vista, czy musza wyrobic
    nowa? Bo moja odnowiona VC ma dopiero miesiac.

    Pzdr
    Mareczek

  • 13. Data: 2002-11-27 15:39:35
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > IMHO debetowa to wyjatkowo glupia nazwa.
    > Ogolnie "karta debetowa"="karta do wysokosci salda"

    To w takim razie czegoś nie rozumiem Visa Clasic w takim przypadku to to
    samo co zwykła Visa Elektron tylko tyle, że wypukła? Ta ostatnia pozwala
    czyścić się do zera i poniżej jeśli mamy otwartą linię kredytową.

    Jaki jest więc sens płacić za taką kartę skoro VE robi to samo?

    Piotrek

  • 14. Data: 2002-11-27 18:16:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as2oum$bfh$1@panorama.wcss.wroc.pl, Piotr Solarz wrote:

    > To w takim razie czegoś nie rozumiem Visa Clasic w takim przypadku to
    > to samo co zwykła Visa Elektron tylko tyle, że wypukła?
    Te dwa terminy są *obojętne* (= nie precyzują) jeśli chodzi o *sposób
    rozliczenia*.

    Musisz najpierw opanować podstawy, znalazlem dla Ciebie link:

    http://www.karty.pl/info/rodzaje/

    > Jaki jest więc sens płacić za taką kartę skoro VE robi to samo?
    VE wymaga autoryzacji on-line. Karta wypukła niekoniecznie.

  • 15. Data: 2002-11-28 09:29:07
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    <t...@p...onet.pl> napisal:

    Witaj

    > A czy mozna "przeniesc" ta karte do konta a'vista, czy musza wyrobic
    > nowa? Bo moja odnowiona VC ma dopiero miesiac.

    Tego nie wiem, ale obawiam sie, ze nie :( Zreszta mozesz powalczyc o to z
    niedysponentkami, co Ci szkodzi ;) Mnie w kazdym razie chcieli zabrac
    Electrona (ale sie nie dalo, bo przypadkiem rano go zgubilem ;)) i chcieli
    skasowac za nowego do a'vista... podziekowalem, bo do bankomatow mam Lukasa
    :)

    Pozdrawiam
    Jarek