  • 71. Data: 2017-05-22 12:13:00
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-17 o 09:01, J.F. pisze:

    > A spred klientow nie odstraszal, bo nadal im wychodzilo, ze to sie
    > oplaca, czy jak inni wola - maja zdolnosc.

    Znowu zaczynacie bić pianę i mataczyć? :-)

    Wszak wszystkim wiadomo że nie o wolność umów tu chodzi a o złamanie
    polskiego prawa bankowego które jest bardziej rygorystyczne niż zasady
    umów cywilnych.
    Tu jest jasno opisane że instrument spekulacyjny nie może być
    sprzedawany pod nazwą kredytu hipotecznego a wartość spłacanego kapitału
    nie może być indeksowana jakiś wskaźnikiem i to jeszcze dowolnie
    określanym przez bank.

    To są podstawy podstaw. :-) A to że jedni i drudzy (klienci,
    sprzedawcy) w swojej pazerności chcieli zarobić nie ma tu nic do rzeczy.

    KONIEC KROPKA.

  • 72. Data: 2017-05-22 12:14:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 16:12, Krzysztof Halasa pisze:

    > To kredyty złotówkowe są lepsze (mniej złe) niż miały być.

    To jest zupełnie inna sprawa. Chodzi o złamanie prawa bankowego.

  • 73. Data: 2017-05-22 12:16:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    [...]
    > No ale - nie spytałem cię o wiek - może sam jesteś już taki stary, że
    > nie ma sensu przejmować się twoimi banialukami? :)

    To się chyba ad personam nazywa, co?

    Uwolnić słonia !!!

  • 74. Data: 2017-05-22 12:17:05
    Od: z <...@...pl>

    > Volenti non fit iniuria. Albo chcący kupuje z garnkiem zaspokojenie
    > snobizmu, albo jest głupi i daje sobie wmówić nieistniejące zalety.
    > Głupota zaś może być spowodowana lenistwem umysłowym, czyli wybór został
    > uczyniony dużo wcześniej lecz świadomie, lub też niskim IQ. I tylko ten
    > ostatni przypadek jest etycznie naganny, bo ogół społeczeństwa przyjmuje
    > że osoby upośledzone umysłowo powinny mieć specjalne względy.

    Rozpatrujesz kupującego a przecież chodzi o świadome działanie mające na
    celu ...

    Sprzedający popełnia przestępstwo oszustwa i za to powinien siedzieć.

  • 75. Data: 2017-05-22 12:27:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 12:17:05 +0200, z napisał(a):

    > Rozpatrujesz kupującego a przecież chodzi o świadome działanie mające na
    > celu ...
    >
    > Sprzedający popełnia przestępstwo oszustwa i za to powinien siedzieć.

    Nie wiesz co mówisz :) Obejrzyj parę reklam w TV, wszystkie można nazwać
    oszustwem. Ale skoro dzieci w szkole się uczy religii a nie etyki to i
    potem nie mają oporów pracować w branży reklamiarskiej i oszukiwać
    bliźnich.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 76. Data: 2017-05-22 12:44:40
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > oszustwem. Ale skoro dzieci w szkole się uczy religii a nie etyki to i
    > potem nie mają oporów pracować w branży reklamiarskiej i oszukiwać

    A Ty kolejny co nie rozumie co to jest kłamstwo? :-)

  • 77. Data: 2017-05-22 12:46:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 12:16, Kamil Jońca pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > To się chyba ad personam nazywa, co?

    Albo zapędzenie w kozi róg (użycie wysuwanych przez ciebie postulatów,
    ale w stosunku do ciebie). Nieprzyjemnie, prawda? Więc, z łaski swojej,
    zostaw staruszków w spokoju :)

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2017-05-22 12:51:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > Albo zapędzenie w kozi róg (użycie wysuwanych przez ciebie postulatów,
    > ale w stosunku do ciebie). Nieprzyjemnie, prawda? Więc, z łaski

    Nic o mnie nie wiesz, ale założyłeś, że:
    a) jestem staruszkiem
    b) opierałbym się na takie prawo
    interesujące.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Place stamp here.

  • 79. Data: 2017-05-22 13:04:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 12:51, Kamil Jońca pisze:

    > Nic o mnie nie wiesz, ale założyłeś, że:
    > a) jestem staruszkiem

    No cóż, teraz to mogę założyć, że masz problemy z czytaniem. A wcześniej
    wyraźnie nic nie zakładałem, tylko właśnie zadałem pytanie, bo nie wiem.

    > b) opierałbym się na takie prawo
    > interesujące.

    Znów to samo. Nie pisałem, że byś się "opierał na takie prawo", tylko że
    się obruszyłeś na fakt, że gdybyś był stary, to mógłbym uznać, że
    pieprzysz głupoty.

    Jeśli już kogoś domyślnie ubezwłasnowalniać, to nie ze względu na wiek,
    tylko ze względu na nieprzejście testu na inteligencję (o umiejętności
    czytania ze zrozumieniem już nie wspomnę) - bój się :)

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2017-05-22 14:04:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 11:15:44 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > I co proponujesz? Rozstrzelać? Ubezwłasnowolnić? (tych staruszków?).

    Ja proponuje żeby w takich "dobrowolnie" zawieranych umowach sądy kierowały się
    pojęciem "naruszenia zasad współżycią spłecznego"
    Dało sie tu:
    https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/676904/sad-n
    ajwyzszy-odrzucil-skarge-kasacyjna-cezarego-kucharsk
    iego

    powinno i przy staruszkach kupujących garnki zadziałać.