  • 81. Data: 2017-05-22 14:09:06
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 14:04, Kris pisze:

    > Ja proponuje żeby w takich "dobrowolnie" zawieranych umowach sądy kierowały się
    pojęciem "naruszenia zasad współżycią spłecznego"
    > Dało sie tu:
    > https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/676904/sad-n
    ajwyzszy-odrzucil-skarge-kasacyjna-cezarego-kucharsk
    iego

    > powinno i przy staruszkach kupujących garnki zadziałać.

    Wyrok był kuriozalny, ale to nie powód, aby go powielać.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2017-05-22 14:23:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 14:09:12 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Wyrok był kuriozalny, ale to nie powód, aby go powielać.
    Oj tam oj tam.
    Dało rade w sprawie Lewandowskiego to tym bardziej powinno zadziałać w sprawach
    garnków i pościeli z merynosów.
    Ew jeszcze o doprowadzaniu innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    cudzym mieniem paragraf jest

  • 83. Data: 2017-05-22 15:03:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 14:09, Liwiusz pisze:
    > Wyrok był kuriozalny, ale to nie powód, aby go powielać.

    Skoro prawo jest jakie jest to trzeba go stosować. Tak czy NIE?

    A jak jest złe to trzeba wykreślić zapis o zasadach współżycia
    społecznego i znacznie zawęzić albo zlikwidować o oszustwie.

    A jak się marketingowcy, oszuści i złodzieje źle czują z takimi
    oskarżeniami to zlikwidujmy karalność do 1 tyś. czy 100 tyś zł i JUŻ

    Od razu będzie lżej na duszy a i przestępczość zmaleje :-)

  • 84. Data: 2017-05-22 15:07:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 15:03, z pisze:

    > Skoro prawo jest jakie jest to trzeba go stosować. Tak czy NIE?

    Nie, prawo takie nie jest. To tylko kuriozalna interpretacja sądu.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2017-05-22 15:24:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 15:07, Liwiusz pisze:
    > Nie, prawo takie nie jest. To tylko kuriozalna interpretacja sądu.

    To znaczy że albo sędzia debil albo prawo złe.

    Innej możliwości nie ma.

    Wybieraj ;-)

  • 86. Data: 2017-05-22 15:38:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]
    >Ew jeszcze o doprowadzaniu innej osoby do niekorzystnego
    >rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem paragraf jest

    Jest maly problem - udowodnij, ze to bylo niekorzystne rozporzadzenie
    mieniem, skoro rzekomy poszkodowany dostal za swoje ciezko zarobione
    pieniadze najwyzszej klasy garnki, albo najwyzszej klasy posciel z
    australijskich merynosow, o wielu dodatkowych zaletach.

    Co innego, jakby w sklepie obok byly takie same garnki 5 razy taniej,
    ale nie ma, Filipiak sie ceni :-)

    Ekspertyza bieglego, ktory stwierdzi, ze australiski merynos jest
    rownie dobry jak podhalanska owca ?

    J.

  • 87. Data: 2017-05-22 16:32:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 15:24, z pisze:

    > To znaczy że albo sędzia debil albo prawo złe.

    Albo sędzia nie umie myśleć, albo był specjalnie zainteresowany takim
    wyrokiem.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2017-05-22 16:38:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Albo sędzia nie umie myśleć, albo był specjalnie zainteresowany takim
    >wyrokiem.

    Ale to juz 3 sedziow, bo oprocz polubownego dwie instancje normalne i
    najwyzsza.

    Wszyscy zainteresowani takim wyrokiem ?

    Czy nie Tobie smrodzie komentowac wyroki Jasnie Panstwa Sedziow :-)

    J.

  • 89. Data: 2017-05-22 20:20:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 16:38, J.F. pisze:
    > Wszyscy zainteresowani takim wyrokiem ?
    >
    > Czy nie Tobie smrodzie komentowac wyroki Jasnie Panstwa Sedziow :-)

    I jak mamy mieć zaufanie do kasty sędziowskiej? :-)

    A tak na poważnie to argumentacja wyroku nie była taka głupia i debilna.
    Chodziło o to że pośrednik(spekulant) ;-) zapewnił sobie dodatkowe takie
    same pieniądze jak piłkarz choć jego praca polegała na wysmarowaniu
    umowy i podpisie bez grama wylanego potu na boisku.

    Jeśli przepis o zasadach współżycia społecznego jest dobry i pożądany to
    gdzie jak nie właśnie w takim przypadku go zastosować.
    Gdzie byłby bardziej właściwy i dbałby o współżycie społeczne.
    Gdzie?
    Byłby martwy gdyby się go nie stosowało właśnie w takich przypadkach.

    A jeśli tak to pasuje też jak ulał do frankowiczów
    Dodatkowa, niezasłużona kasa wyspekulowana przez drapieżnych banksterów
    od mniej cwanych klientów.

  • 90. Data: 2017-05-22 20:27:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 May 2017 12:44:40 +0200, z napisał(a):

    > A Ty kolejny co nie rozumie co to jest kłamstwo? :-)

    To o czym mówimy? O kłamstwie czy o oszustwie, bo to dwie różne rzeczy.
    Ja mówię o oszustwie. Sprawdź w słowniku znaczenia.
    --
    Jacek
    I hate haters.