  • Data: 2017-04-25 21:46:02
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2017-04-24 o 22:00, J.F. pisze:

    > Patrz na CHF - podobny problem.

    Nie bardzo. Mam kredyt walutowy choc nie CHF. Dopoki go splacam to jest
    walutowy ale jak tylko bym przestal splacac to bank go przewalutuje na
    PLN i dalej bedzie egzekwowal dlug tak jakby nigdy nie bylo innej
    waluty. Sad wyda nakaz zaplaty w PLN, komornik bedzie egzekwowal dlug w
    PLN, wpis do ksiegi wieczytstej jest w PLN itp.
    Ogolnie mozemy sie umowic na rozliczenie naszych transakcji prawie jak
    chcemy (choc niektore transakcje moga byc zabronione przez prawo). Ale
    jak cos pojdzie nie tak to komornik dostanie do egzekucji kwote w PLN.
    Tak samo jak wygram w sadzie i mam dostac jakas kwote to nie moge
    odmowic przyjecia PLN i zazadac rozliczenia w zlocie, muszelkach fidzi
    czy bitcoinach.

    Pozdrawiam,
    Marcin