  • Data: 2017-04-27 09:00:44
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > W takich przypadkach zawsze zwracam uwagę na fakt, że by ktoś te
    > spodziewane miliony mógł zarobić, ktoś je musi stracić - bo one same z
    > siebie nie powstaną. Z grubsza rzecz biorąc istnieją dwie możliwości.
    > Albo cały system został stworzony przez jakiś oszołomów, ale wówczas
    > trudno spodziewać się, by z tego były jakieś zyski. Albo system
    > stworzyli mądrzy ludzie, ale wówczas trudno się spodziewać, by
    > przemyśleli to w taki sposób, by zyski odniosły inne, niż oni osoby.
    >
    > Reasumując przeważnie tymi, którzy stracą są osoby spoza "przyjaciół
> [...]

    I masz rację i nie ma masz racji jednoczesnie.
    Ostroznosc oczywiście, ale zakładając, ze waluta wystrzeli tak jak obiecuja
    czyli zacznie być podpinana pod karty platnicze, wejdzie na giełde bitbay i
    ogólnie jej wartośc zacznie rosnąć w zwiazku ze zwiekszaniem się jej
    popularnosci - kto wtedy miałby stracic?

    Co do kredytowania sami siebie to tez uzywam tego argumentu ale i on nie do
    konca jest prawdziwy bo to popularnosc inwestorów nakreci wartosc przeciez
    (a raczej popularnosc wsrod uzytkowników)

    Dla mnie na razie najwiekszym "oszustwem" jest:
    - bezposrednie porównywanie do bitcoina
    - system zachet przypominający wprost amwaya
    - pisanie o wydobywaniu walut podczas kiedy one po prostu sa dopisywan
    - brak rozproszonego systemu jak w przypadku innych walut (jak firma się
    zwinie to z dascoina nic nie zostanie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac